2018. 09. 26, Szerda

 

Láttam, hogy Jézus mennyit szenved a kereszten azokért az emberekért, akik haragban élnek és bosszút forralnak ellenségeik ellen. Az Úr legnagyobb fájdalma, hogy még a katolikusok között is sokan így viselkednek.

 

Jézus: „Gyermekeim, akik engednek a haragnak és a bosszúnak, azok egyenesen a kárhozat felé haladnak. Ezek az érzelmek kiölik az ember szívéből a valódi szeretetetet. Vannak katolikusok, akik azt mondják mások felé, hogy megbocsátottak lelki testvéreiknek, de a szívük mélyén arra törekednek, hogy ártsanak nekik. Ezzel a viselkedéssel a farizeusok képmutató magatartását követik. Akik ellenséget látnak a másik ember személyében, azok nem értették meg szeretetem lényegét. A megbocsátáshoz nem elegendőek a szavak. Cselekedetek kellenek! Aki azt várja, hogy a másik oda lépjen elé és bocsánatot kérjen ahelyett, hogy maga is élhetne a lehetőséggel, az ilyen lélekben nagy a gőg és a büszkeség. Aki valóban szeret, az nem fél kezdeményezni. A tökéletes kiengesztelődés egyedül az Én kegyelmem által lehetséges. Gyermekeim, ha valaki ellenetek cselekszik, akkor ti mindig a szeretet erejével védekezzetek. Hozzátok Elém gondjaitokat, Nekem bátran panaszkodhattok, hiszen Én örömmel meghallgatlak titeket! Számos templom ajtaja nyitva áll, ahol Én jelen vagyok az Eucharisztiában. Hiányolom a látogatásaitokat! Soha ne sajnáljátok Rám fordítani az időtöket! Aki Velem van, annak az idejét meghosszabítom. Kérjétek Tőlem a kegyelmet, hogy minden órátokon és perceteken áldás legyen. Az áldott időn keresztül másként szemlélhetitek a napjaitokat. Gyermekeim, a Sátán számára gyűlöletes, hogy Atyám általam kiengesztelte önmagával a világot, ezért szüntelen azon munkálkodik, hogy az emberek közötti kiengesztelődést ellehetetlenítse vagy nevetség tárgyává tegye. Ő a megtévesztés nagy mestere, aki a leggyengébbeket tudja fölhasználni célja megvalósítására. Aki a hitben erősnek gondolja magát, az a leggyengébb mind közül. A hitetek ajándékát sose használjátok fel önmagatok felmagasztalására, mert akkor hamar elbuktok. Gyermekeim, mindig tartsátok szem előtt az irgalmamat, melyet ellenségeim számára is kinyilvánítottam. A szeretet legmagasabb foka az ellenségszeretet és a másik ember életének a megmentése. Az ellenségszeretet a legnagyobb kihívás egy keresztény ember számára. Az Én szememben már az is hatalmas lépés a ti részetekről, ha nem ártotok ellenségeiteknek szavaitokkal és cselekedeitekkel. Inkább legyetek csendben és bízzatok az ima erejében.”