2019. 10. 04, Péntek
A csendes szentségimádás során hallottam, hogy az Úr így szólt:
„Beszéljetek Hozzám. Mondjátok el Nekem terheteket, kéréseteket. Nyissátok meg szíveteket Előttem, és akkor kegyelmem át fogja járni testeteket és lelketeket. Ne csak a kötött imákra törekedjetek, hanem a szóbeli imákra is! A szentségimádás a legméltóbb alkalom a Teremtő és teremtménye közötti párbeszédre. Én mindent hallok és látok. Nincs nagyobb örömöm annál, mint ahol örökimádás zajlik. A Mennyben is örökké imádják a szentek és angyalok a Szentháromságot. Ami a Mennyben van, az a Földön is jelen van egy bizonyos formában. Így jön létre egy híd a Menny és a Föld között. Mindazok a lelkek, akik egy órát szabadon és szeretettel vállalnak az örökimádás során, bizony mondom nekik, hogy életükre sok áldás és kegyelem fog kiáradni. Buzdítok minden gyermekemet arra, hogy az Előttem töltött egy óra különleges érdemszerzéssel jár. Aki Velem tölti az idejét, annak az élete is megszentelődik. Törekedjetek arra, hogy ne csak a szívetekkel hódoljatok Előttem, hanem a testetekkel is. A testnek különösen szüksége van arra, hogy a hódolatot méltóképpen kifejezze. A Szentlélek temploma vagytok és ebben a templomban a testnek és léleknek harmóniában kell együttműködnie.”