2019. 10. 06, Vasárnap
Láttam, hogy egy felszentelt pap mögött maga Krisztus áll. Az Úr fényessége oly hatalmasra nőtt, hogy ez a fény befedte tetőtől-talpig a pap személyét. Ez a kegyelem minden papra kiárad, kivéve azokat, akik eretnekségeket hirdetnek.
Jézus: „Gyermekeim, minden felszentelt pap mögött Én állok. Nagy szomorúságot okoz Nekem, ha az emberek ellenük beszélnek. Ez olyan Számomra, mintha személyesen Engem bántanának. Bizony mondom nektek, hogy akik keményen ítélkeznek felszenteltjeim fölött, azoknak súlyos számonkérésben lesz részük. Ők már a földi életükben megtapasztalják kezem nehéz súlyát mindaddig, amíg fel nem ismerik bűneiket. A papok is követhetnek el hibákat, tévedhetnek, de ez nem jogosít fel senkit sem arra, hogy ítélkezzen fölöttük. Az ítéletet bízzátok Rám! Egymás fölött se ítélkezzetek, mert azzal ítéletet mondotok magatok fölött! Csak Én ismerlek titeket tökéletesen és látom, hogy kit milyen szándék vezérel. Az eretnekek kizárják magukat az Én kegyelmemből. Az eretnekség mindenütt jelen van olyannyira, hogy már Egyházam belsejébe is befészkelődött. Az ördög tudja, hogy csak belülről kifele haladva rombolhat szét mindent. Imádkozzatok, hogy mindig legyenek előttetek olyan hitszónokok, akik védik az Én tanításaimat és híveimet a hűségre nevelik!”