HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.07. 04:13 :: lowoa

2014. október 7. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Nagyon szomorú az Én Lelkem. Újra haláltusámat vívom, de most nem a Getszemáné kertben, hanem az Egyházban. Egyházam mindenben azonosulni fog Velem, örök Főpapjával, Megváltó Istenével. Egyházam most Velem együtt megy a keresztre, ahol a saját vérében és könnyeiben fog megtisztulni. Egyházam győzelme csak ezután következik be. Mint ahogy Én rettenetes haláltusám, kínszenvedésem és kereszthalálom által támadtam fel dicsőséges Testemben, úgy Egyházam is az ő vértanúsága által fog megszentelődni és megerősödni, mert a vértanúk vére az Egyház magvetése.

Gyermekeim! Vigyázzatok! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Csak egy Isten van, Aki három Személy, Atya, Fiú és Szentlélek. Az Atyát nem látta senki, csak a Fiú, és csak az ismerheti, akinek a Fiú kinyilatkoztatja. A Fiú Isten a ti Megváltótok, a megtestesült Ige, Aki Magára vette a ti bűneiteket, elégtételt fizetett kínhalálával értetek, és ezzel engesztelte ki az Atya jogos haragját. Kérjétek ezért drága Szent Vérem oltalmát magatokra, mert Én vagyok a ti örök életetek.

Gyermekeim! Ezt mondtam: nem azért jöttem, hogy eltöröljem a törvényt, hanem azért, hogy beteljesítsem. Csak az él örökké, aki Atyám törvényét megteszi. A mennyország azoknak készült, akik Istent szeretik. Arról ismernek fel benneteket, hogy Hozzám tartoztok, hogy szeretettel vagytok egymás iránt. Teljesítsétek a főparancsot, a szeretetet, mert ha gyűlölködtök, és nem bocsáttok meg egymásnak, soha nem láthatjátok meg Istent, és az Ő dicsőségét. Nélkületek nem tudlak benneteket üdvözíteni. Ezt mondtam: aki hisz, az üdvözül. Aki nem hisz, az elkárhozik. Kérjétek magatokra a hit kegyelmét, hogy erősen higgyetek Bennem, Aki meghaltam és feltámadtam, hogy helyet készítsek nektek a mennyben. Különösen a kísértésekben higgyetek bennem, Megváltó Istenetekben! Utasítsátok vissza a kísértést azonnal, mihelyst megjelenik! Ne álljatok soha szóba a sátánnal! Éljetek tisztán az evangéliumi életszentségben! Ne engedjétek, hogy a legkisebb bűn is rátapadjon a lelketekre! Éljetek tisztán és szeplőtelenül! Vegyetek példát Rólam, Édesanyámról és a szentekről! Akkor nem lesz hatalma a halálnak rajtatok. Csak átmentek általa, mint egy küszöb által az örök életre. Halálotok csupán átszenderülés lesz az örök életbe, ahol vég nélkül fogtok örvendezni Velem, Atyámmal a Szentlélekkel, Édesanyámmal, az összes szentekkel és a szent angyalokkal.

Gyermekeim, készüljetek! „Ellenségetek, a sátán, ordító oroszlán módjára ott kószál mindenütt, és keresi, kit nyeljen el. Erősen álljatok neki ellen a hitben!” (1 Péter 5, 8-9.) Mindnyájatoknak megadom a menekülés lehetőségét minden kísértésben. Bízzatok Bennem rendületlenül! Aki Istenben bízik, meg nem szégyenül. Legyetek hűségesek Hozzám mindhalálig! Akkor a fejetekre teszem az örök élet koronáját. Erre áldalak meg benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Ezt üzenem X-nek: „Készüljön, mert közel van halála. Így készüljön: Szeressen Engem mindenekfölött, és Énbennem minden testvért úgy, ahogy Én szerettelek benneteket, hogy az életemet adtam oda értetek. Elsősorban hittestvéreinek segítsen, hogy dicsőítsék miatta az Én Nevemet! Kérjen Engem, hogy megkapja Tőlem a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét.”

Szentírási megerősítés: Galata 6, 10: „Amíg tehát időnk van, tegyünk jót mindenkivel, főképpen hittestvéreinkkel.”

„Y-nak ezt üzenem: Soha ne aggódjon! Én vele vagyok, és mindig gondoskodom róla. Nagyon szeretem őt. Hamarosan kiemelem ebből a szenvedésből. Megszabadítom, és ő dicsőíteni fogja Nevemet. Készüljön! Nemsokára beteljesülnek a próféciák. Akkor már csak a rejtekben lesz Szentmise, és igen ritka lesz. De imádkozzon, mert hamarosan beköszönt az új kor. Megújul és megerősödik Egyházam. Akkor méltóképpen fognak tisztelni és imádni Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Addig is engeszteljen Engem minden szentségtörésért! Szeressen Engem lángolóan, és Én kiárasztom rá kegyelmemet, semmihez sem fogható végtelen szeretetemet. Bízzon Bennem! Minden ügyében megsegítem. Hagyatkozzon Rám teljesen! Megtapasztalja gondviselő szeretetemet. Megáldom őt Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr36809535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása