HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.19. 05:04 :: lowoa

2015. október 19. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő közel. Készüljetek! Hamarosan kitör a keresztényüldözés. Kérjétek magatokra a hit kegyelmét, mert csak erős hittel tudtok szembeszállni a sátánnal, aki igyekszik megfélemlíteni benneteket. Csak ha hisztek Bennem, akkor fogtok kitartani Mellettem. Bizalmatok mértékében kapjátok Tőlem a kegyelmet. Ne féljetek! Én mindig veletek vagyok. Ellenfelem, a sátán csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Dicsőítsétek meg Nevemet azzal, hogy minden körülmény között kitartotok Mellettem! Nézzetek fel Rám, a keresztre! Mennyit szenvedtem értetek. Soha ne mondjátok: elég volt. Irántam való szeretetből öleljétek át kereszteteket! Mindig csak a kegyelmet és az erőt kérjétek, hogy maradéktalanul beteljesítsétek rátok vonatkozó örök szent tervemet! Ne féljetek a haláltól! Utána kezdődik el örök életetek. Ha határtalanul bíztok Bennem, Én megédesítem és megkönnyítem terheteket, és a halál csak átmenet lesz számotokra. Mindent a hit szemével lássatok! Akkor könnyű és édes lesz halálotok, és már várni fogjátok, hogy általa, mint egy kapu által belépjetek az örök boldogság honába. Ne az ideig valókkal foglalkozzatok, hanem azzal, ami odafönt van, ami örök. Akkor jó úton jártok, és az örök boldogság lesz a jutalmatok.

Kicsinyeim! Már mindent elmondtam nektek. Figyeljétek a jeleket! Most bontakoznak ki az események. Most teljesül be mindaz, amit előre megmondtam nektek.

Kicsinyeim! Az óra itt van. Hamarosan megláttok Engem színről színre. Éljetek mindenkivel szeretetben, mert csak ennek van örök értéke Előttem. Tegyetek jót legfőképpen hittestvéreitekkel! Segítsétek őket, hogy miattatok magasztalják az Istent!

Kicsinyeim! Hamar lezárul ez a korszak. Egy új következik, az ezer éves béke uralma, amiről már beszéltem nektek. Imádkozzatok, hogy visszatérjek az ég felhőin dicsőségemben, és Magammal hozzam nektek a békét és a szeretetet! A derűt soha ne hagyjátok kimenni a szívetekből! Jóért, rosszért adjatok hálát! Bízzatok Bennem! Én minden rosszból jót hozok ki. Az Istent szeretőknek minden a javukra válik. Csak aki mindvégig kitart, az üdvözül. Így éljetek kicsinyeim, akkor elnyeritek az örök élet boldogságát. Erre áldalak meg benneteket Szívem mindeneket felülmúló csodálatos örök szeretetével, az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr456213953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása