HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2019.10.20. 05:07 :: lowoa

Drága Mennyei Atyánk!

Köszönjük neked a Napi Igét! Köszönjük tanításodat, útmutatásodat! Tégy minket Uram alkalmassá, hogy megérthessük és meg is tarthassuk Igédet! Kérlek, áldd meg az Ige hirdetőjét és olvasóját is! Köszönjük, hogy szólhatunk hozzád és Te meghallgatsz minket! Ámen!

(K.J.)


Jézusom, segíts, hogy lelassuljak, és figyelni tudjak. Jelen akarok lenni a jelenben, és meg akarok hallgatni másokat. Segíts, hogy tudjak meríteni ehhez Belőled erőt. Ámen.


Kegyelmes Istenem! Azt határoztam, hogy bármennyi tennivalóm van is napról napra, Téged nem hagylak ki életemből. Szavadat, üzenetedet mindig szeretném olvasni és megérteni, ehhez pedig odaszánt időre van szükség. Áldd meg elhatározásomat és segíts teljesíteni! Ámen


Mind, amit alkottál

„JÓ” – volt,

Istenem.

Míg művedhez

hozzá nem ért

az én kezem.



Míg úgy nem döntöttem,

én, az ember,

hogy enyém a föld

és enyém a tenger,

enyém a növény,

és enyém az állat,

és ellentmondhatok

minden szabálynak,

amit Te hoztál,

Teremtő Uram.



S látod, mondanám

most már boldogan,

hogy mentsd meg

a földet és az életet,

amit végveszélybe

vittem – nélküled.



Hisz nagy terveim,

lásd, semmit sem érnek.

Uram, kegyelmet kérek,

magamnak is,

és a teremtésnek!



ÁMEN


(Hajdú Zoltán Levente)



URam! Add, hogy növekedjek hitben és szeretetben, hogy járni tudjam a nekem rendelt, Hozzád emelő álázat-utamat! Ámen


Uram! ! Add, hogy Téged szeresselek és féljek, hogy életem ne kerülhessen zsákutcába! Ámen


Uram, add nekem az elfogadás készségét, a jobbítás szándékát, s a jó cél megvalósításhoz szükséges erőt! Ámen


Uram, ha álom,
csak ábránd a hitem,
ébressz fel,
Te mutass utat nekem!


Adj, kérlek, cselekvő,
bátor életet,
hogy amíg másokért
élek,
lehessek
egészen Tied!

/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! Jó fogni kezedet! Kérlek akkor se engedj el, ha fájdalmasnak érzem szorítását! Ámen.


Uram! Megengedted, hogy rácsodálkozhassam az életre, s álmélkodjak annak számtalan csodáján. Kérlek tégy bölccsé, hogy alázatosan elfogadjam akaratodat, s belesimuljak látható és láthatatlan országodba! Ámen.


URam! Taníts minket imádkozni, hogy mindinkább lelki emberekké válhassunk! Ámen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr916214600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása