HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.27. 05:43 :: lowoa

2019. október 27. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Azt akarom, hogy hívjatok Engem segítségül minden szorongatásotokban! Kizárólag Engem hívjatok! Ne forduljatok máshoz, mert ezt mondtam: Nálam nélkül semmit sem tehettek. Továbbá ezt: Veletek maradok minden nap, a világ végezetéig.

Amikor Engem hívtok, tanúságot tesztek arról, hogy hisztek Bennem. Elfogadtok Engem Isteneteknek és Megváltótoknak. Már pusztán ezért különös kegyelmemmel halmozlak el benneteket. Tudjátok meg: sokszor azért engedem meg, hogy szenvedjetek, mert eltávolodtatok Tőlem, és azt akarom, hogy visszatérjetek Hozzám, Engem keressetek, és Bennem bízzatok. Tudjátok meg, hogy csak a kereszt visz benneteket az üdvösségre. Ezen váltottalak meg benneteket. Ahhoz, hogy ti is ott legyetek, ahol Én, mármint a Mennyben, akkor nektek is osztoznotok kell sorsomban. Milyen volt az Én életem? Szolgálat, engesztelés és szenvedés. Tanításommal és csodáimmal szolgáltam mindazokat, akik szomjaztak a tudásra, Atyám Igéjére. Csodáim által meggyógyítottam sokakat azért, mert ezzel jutalmaztam és erősítettem meg Belém vetett hitüket.

Én ma is ugyanaz az Isten vagyok, mint amikor a földön éltem. Ma is tudok segíteni minden bajban lévő emberen. Én Mindenható vagyok. Ha csak mustármagnyi hitetek lenne, csodákat tapasztalnátok meg. De ti határt szabtok Nekem. Földi dolgokat kértek, és ha mást kaptok, akkor nem akarjátok felismerni, hogy gondotokat viselem. Pedig Én sokkal nagyobbat adok, mint amit ti kértek. Fel sem tudjátok fogni azokat a lelki kincseket, amelyeket tartogatok számotokra. Mindezeket csak akkor kaphatjátok meg, ha megnyitjátok Előttem szíveteket, és Engem kerestek, nem a földi élvezeteket. Ezt tanítottam: keressétek a Mennyek országát, és annak igazságát, a többi mind megadatik nektek. Mennyei Atyátok tudja, hogy mindezekre szükségetek van.

Gyermekeim! El nem tudjátok képzelni, mi vár rátok a Mennyben. A legmerészebb álmaitokat is felülmúlja, amit készítettem nektek. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt.

Gyermekeim! Istent szeretni a legnagyobb boldogság itt a Földön és a Mennyben. Azért, mert Ő előbb szeretett titeket. Atyám szeretetéből lettetek. Ő teremtett meg titeket azért, mert már a létezésetek előtt kimondhatatlanul szeretett. Ezt a csodálatos földgolyót azért teremtette, hogy nektek ajándékozza. Ráhelyezte az embert és minden jóval betöltötte. Ez ma is így lenne, ha szeretetben élnétek, és megtartanátok parancsait.

 

Szentírási megerősítés: Máté 22, 29: „Jézus válaszolt”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr115307758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása