HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Anna Terézia által Elmélkedések a napi evangéliumhoz és ünnephez

2019.11.12. 11:07 :: Andre Lowoa


Gyermekeim! Ma arra hívom fel figyelmeteket, hogyan viselkedjetek szolgálat közben (Lk 17, 7-10). Mindjárt egy hasonlattal világítom meg nektek, mit tegyetek ilyenkor. Amikor kimerülten hazatér a mezőről a szolga, nem pihenhet meg, mert előbb ki kell szolgálnia az uraságot. Miután megtett mindent érte, csak azután foglalkozhat saját magával. Nem köszöni meg szolgálatát, hiszen erre a feladatra lett szerződve. Mindig alázattal teljesítsétek kötelességeteket! Tudjátok, hogy bármit tesztek, az én nevemben tegyétek, és akkor is, csak „haszontalan szolgák vagytok.” Nem tesztek mást, mint amit rátok bíztam! Minél nagyobb feladatot kaptatok tőlem, annál jobban elvárom tőletek az odaadó szeretetet, hiszen nekem szolgáltok. A mennyei lakomán, amikor egyenként megjelentek előttem, magam foglak kiszolgálni benneteket, hogy megfizessem nektek mindazt, amit az én nevemben tettetek az emberekért. Aki nekem szolgál, az így kövessen engem, és ahol én vagyok ott lesz a szolgám is!

Jézus 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1615410522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása