HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2019.11.13. 10:05 :: lowoa

2016. november 13. Szentségimádáson az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit készítettem nektek. Ez a világ csak árnyéka annak a csodálatos helynek, amit ti Mennyországnak neveztek. Az életetek a Földön egy rövid próbatétel. Ha kiálltátok a próbát, elnyeritek az örök életet. De ha elbuktok, elveszítitek mindazt, amit készítettem nektek. A próba ez: szeretet. Ha minden élethelyzetben a szeretet mellett döntötök, bejöhettek az örök boldogság honába, amely azoknak készült, akik Istent szeretik. Isten Maga a szeretet. Az Ő szeretetéből léteztek. Ő hívott létre titeket a semmiből. Isten a Teremtő, Aki a semmiből teremtette a világot. Mindent az ember lába alá helyezett, hogy uralkodjon fölötte. Ha az embert a szeretet vezetné, a világ engedelmeskedne neki. De az emberek bűneikkel, féktelen kapzsiságukkal és önzésükkel tönkre teszik a világot, amit Istentől kaptak.

Drága gyermekeim! Isten a saját képére és hasonlatosságára teremtett benneteket. Értelmet és szabad akaratot kaptatok. Isten a legteljesebb mértékben tiszteletben tartja szabad akaratotokat. Ez azt jelenti, hogy megengedi a rosszat, hogy elforduljatok tőle. De ha ti a bűnt választjátok, még a természet is fellázad ellenetek. Ezért van annyi katasztrófa.

Gyermekeim! Minden a szívben dől el. Térjetek meg! Töltekezzetek Velem, az Én végtelen szeretetemmel! Akkor a cselekedeteitek is jók lesznek. Lépjetek kapcsolatba Velem! Azért lettem Emberré, hogy ne féljetek Tőlem, és bensőséges személyes kapcsolatban éljetek Velem. Ha beszéltek Hozzám, Én meghallgatom. Éjjel-nappal rendelkezésetekre állok, hisz a lelketekben élek, feltéve, ha befogadtok. Bármit meg tudok tenni, ha hittel imádkoztok. De csak azt adom meg, ami a lelketek üdvösségére válik. Ezért ne csüggedjetek el, ha mást kaptok, mint amit kértek. Odaát örökké hálát fogtok adni Nekem ezért.

Gyermekeim! Az idő rövid. Az életetek hamar véget ér. Ezt kértem: Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudjátok sem a napot, sem az órát. Az egész életetek legyen egy folyamatos várakozás, mint az okos szüzeké az Evangéliumban. Vágyakozzatok Hozzám, Szent Színem látására! Váltsátok tettekre az Evangéliumot! Éljetek életszentségben! Akkor megtelik a szívetek Irántam való szeretettel, és vágyva vágytok Hozzám, hogy ott legyetek ahol Én, és lássátok dicsőségemet. Olyan szép és csodálatos vagyok, hogy egy egész örökkévalóságon át nem tudtok betelni Velem. Annyira szeretlek benneteket, hogy ez lesz a ti boldogságotok örökké. Ami odaát vár rátok, azt nem lehet emberi szavakkal megfogalmazni. Szent Pál találóan írta, miután látta a Mennyet: Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt.

Gyermekeim! Szeressétek Istent, a teljes Szentháromságot teljes szívetekből, teljes lelketekből, teljes elmétekből és minden erőtökből! Felebarátaitokat pedig úgy, ahogy Én szerettelek titeket, amikor az életemet adtam értetek a keresztfán. Ha szeretetben éltek, a Mennyország köztetek van. A szeretet gyógyít és boldoggá tesz. Ez a legjobb életforma. Ne álljatok szóba a kísértővel! Ne engedjétek be a csüggedést a szívetekbe! Mindig van remény, mert Én veletek vagyok minden nap, a világ végezetéig. Én örök és Mindenható vagyok. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Erre áldalak meg benneteket, szeretett kicsi gyermekeim, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ima a Szentlélek által: „Ó áldott Szentlélek, Aki betöltöd szívünket, és eszünkbe juttatod mindazt, amit Jézus tanított! Foglald le szívünket, hogy lángoljon az Isten iránti szeretettől! Gyújtsd lángra lelkünket, hogy soha ne méricskéljünk, hanem egész életünket adjuk át Jézusnak, a mi drága jó Megváltónknak, hogy Ő rendelkezzen velünk tetszése szerint! Ne lázadjunk, ha szenvedünk! Nézzünk a keresztre! Az Isten egyszülött Fia Vérben ázva haláltusáját vívja értünk!!! Merítsünk Belőle erőt! Mekkora szeretet van Benne, hogy ekkora áldozatot hozott értünk! Kérjük kegyelmét, hogy hasonuljunk át Belé, amikor a Szentáldozásban a szívünkbe tér! Ő legyen szívünk Királya, mi pedig merüljünk el Benne, mint parányi vízcsepp a hatalmas szeretet óceánban! Akkor megtelik szívünk az Ő végtelen, Önmagát leküzdő, mindent odaadó szeretetével. Akkor végre olyanok leszünk, amilyeneknek teremtett az Atya: Szent Fiának hű képmásai. Ne hagyjuk, hogy a bűn eltorzítsa bennünk az Isten Ember képét! Éberen őrködjünk mindig lelkünk tisztasága fölött! Soha meg ne bántsuk Őt, Aki ennyire szeretett minket! Szemléljük Őt a keresztfán! Szent Sebeit miértünk szenvedte el. Véres könnyein át ránk nézve várja, hogy megjavuljunk, hogy üdvözíteni tudjon. Értünk kiáltotta: Szomjazom!

A te lelkedre szomjas, mert veled akar egyesülni a Szentáldozásban. Tisztulj meg a bűnbánat szentségében, hogy méltó lakása légy a királyok Királyának, az urak Urának, az Isten egyszülött Fiának, Aki a te Megváltó Istened! Ne bántsd meg Őt soha többé! Sőt: engeszteld mások bűneiért! Akkor boldog leszel, és nagy békét kapsz Tőle, mert Ő soha nem hagyja jutalom nélkül azokat, akik szeretik Őt.

Jézusom, imádott Királyom! Kérlek, vésd bele Nevedet szívembe! Soha nem akarok tudni másról, csak Rólad, a Megfeszítettről! Mindig csak Téged lássalak magam előtt, mennyit szenvedtél az én bűneimért! Soha meg ne bántsalak, inkább meghaljak! Kérlek, add nekem azt a szeretetet, amit Te éreztél irántam, hogy én is az életemet adjam Érted, ha a hitem miatt üldöznek! Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr8112094577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása