2018. 11. 14, Szerda

Jézus: „Gyermekeim, az emberiség már túl van a zűrzavar közepén. A zűrzavarhoz nemcsak a természeti katasztrófák tartoznak, hanem az emberek hitetlensége, tudatlansága is. Az ördög homályba borítja az emberek értelmét, hogy nehogy fölismerjék a saját lelki állapotukat és az idők jeleit. Az emberiség hatalmas megtévesztés alatt áll. A hazugságok áradata tartják fenn a félrevezetést. Még választottaim, prófétáim is ki vannak téve e próbatételnek. Gyermekeim, ha nem rövidíteném meg az időt, amely az emberiség életének legsúlyosabb századát jelenti, akkor senki sem maradna életben. Választottaim száma egyre csökken a világban, mert a bűn őket is rossz útra vezeti. Bizonyára föl teszitek magatokban a kérdést, hogy lesz-e egyáltalán néhány ember, aki ennek ellenére hű marad Hozzám? Akik a legkisebbek közületek, azok nem fognak elhagyni Engem. Ők az imádság, böjt és szentségek mellett nagy alázatra törekszenek. Ezek az emberek bűnbánatukban nap mint nap siratják a bűneiket és hálát adnak a szenvedésért, mert tudják, hogy Én formálom őket általa. Ők egyedül az Én társaságomat keresik, hiszen örömüket Bennem lelik. Minél rejtettebb életet él valaki, annál inkább Nekem tudja szentelni magát. Azok járnak jó úton, ahol sok a szenvedés és megpróbáltatás. Ahol ezek nincsenek jelen, ott nagy baj van. A békés körülmények és a gondtalan élet nem feltétlen jelentik azt, hogy ezek a lelkek egyenesen haladnak az üdvösség felé. Én nem békét hoztam nektek, hanem kardot. A folyamatos harcban szükségetek van egy kardra, hiszen kard nélkül elvesztek. A kard az Én igéimet jelenti. A harc csak a halál pillanatában fog lezárulni. Aki Engem követ, annak vállalnia kell minden harcot, hiszen az üdvösség koronáját győzelem nélkül senki nem nyerheti el.”