HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2019.11.18. 10:17 :: lowoa

"Add Uram, hogy jó lehessek,
Soha ne gyűlöljek, csak szeressek!
Virágot lássak télben, hóban,
Ne higgyek a rosszban, csak a jóban!

A kenyérnek falatját megbecsüljem,
A szenvedők könnyét letöröljem.
A holnaptól sohase féljek,
Az embernek jobb jövőt reméljek!

Uram, ki fönt vagy a Mennyekben,
Add, hogy higgyek Benned rendületlen,
Hogy mindig őszintén jó lehessek,
Soha ne gyűlöljek, csak szeressek."


Istenem! Megint a pénz! Nem nagyon szeretem hallani, ha az adakozásról van szó. Pedig ez is része hívő életemnek. Nem tehetek úgy, mintha életemnek ez a része nem tartozna fennhatóságod alá. Szeretnék Uram úgy adakozni, ahogyan kedves az Teelőtted, akkor is, ha nekem nehéz megtenni. Én Téged szeretnélek dicsőíteni ezáltal is! Ámen


Istenem! Te vagy az idő URa... Ne engedd elfelejtenem, hogy idődet csak kölcsönbe kaptam, s egyszer mindenről számot kell majd adnom Neked! Ámen


Köszönöm Atyám, hogy néped tagjai közé tartozom. Csatlakoztam a tieidhez. Áldalak értük. Tudom, hogy nem egy bűntelen, tökéletes csapat vagyunk, de megváltott, Neked élő, Rád tekintő, megigazított emberek lehetünk. Add, hogy a félénkek, a keresők is merjenek csatlakozni hozzánk, vagy lakóhelyük közösségéhez. Ámen


Köszönöm Uram, hogy őszinte önvizsgálatot tarthatok a szeretet kapcsán is. Sokszor találtatom könnyűnek. De általad sikerülhet szeretnem még az engem nem túlságosan kedvelőket is. Köszönöm, hogy erőt és szeretetet is Belőled meríthetek! Ámen


URam! Add, hogy természetesen tudjam tenni a jót, s mindig felismerjem a bűn élet-, s természetellenességét! Ámen


Uram! Csodálatosnak teremtetted meg az egész világot... Add, hogy minél inkább megismerhessük teremtettséged titkaid, s Téged dicsőítve boldogságban, akaratod szerinti szeretetben élhessük életünket! Ámen


Uram!
Engedd, hogy Benned és Általad időm legyen mindenre, ami fontos Neked, környezetemnek, s nekem! MIndenható Istenemem, Te az idő Ura vagy... Szórd rám kegyelmesen áldásodat, hogy napjaim ne teljenek hiába! Ámen.


Uram! Köszönöm, hogy személyesen hozzám szólsz! Igéd és annak üzenete rajtam akar változtatni, az én életem helyes irányát akarja megmutatni. Add, hogy engedelmeskedjek szavadnak, szívembe zárjam azt és életem részévé legyen akár olvasom, akár hallgatom a Tőled jövő igei üzeneteket! Ámen


Uram! Nehéz nekem hinnem úgy, mint ahogy a többiek, de talán Te ezt nem is akarod. Add, hogy megélhessem hétköznapjaimban vezetésedet, a Benned való hitem jó cselkedeteket teremjen, s egykor eljuthassak hitem szerint Tehozzád! Ámen.


URam! Tedd áldottá napjaimat, hogy ne panaszkodjak apróságokért, s örömmel végezzem azokat a feladatokat, melyeket számomra rendeltél! Ámen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr656214491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása