HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.04. 06:14 :: lowoa

2013. december 4. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottai! Most hozzátok szólok, aki hűségesek vagytok követésemben, elolvassátok, és tettekre váltjátok üzeneteimet. Készüljetek! Soha nem látott csapást zúdít ellenfelem Egyházamra és rátok, kicsi gyermekeim, akik hűségesek maradtok Hozzám! Újra mondom, ne féljetek azoktól, akik fenyegetőzve minden rosszat fognak rátok! Ti továbbra is higgyetek üzeneteimben! Újra mondom, ne fenyegetőiteknek higgyetek, hanem Nekem, drága és igaz Megváltótoknak, Aki a Véremet ontottam ki értetek a keresztfán! Ne hódoljatok azok előtt, akik megmásítják keresztemet, mert ezek ellenfelemet, a fenevadat állítják a Helyembe! Ezek közönséges sátánimádók. Ne a címüket és a rangjukat nézzétek, hanem a tetteiket! Ha azok nincsenek összhangban tanításommal, akkor nem jöhetnek Tőlem, hanem ellenfelemet szolgálják, és az örök tűz, a kárhozat vár rájuk.

Kicsinyeim! Én a kereszten haltam meg értetek. Legfájdalmasabb haláltusámat és kínhalálomat szenvedtem el rajta irántatok való szeretetből. A kereszten a halott Krisztust, Engem tiszteljetek és imádjatok! Kiterjesztett karokkal, lehajtott fővel vagyok a keresztfán, élettelenül. A legsértőbb és a legmerészebb gúnyt követik el Ellenem, a második Isteni Személy, drága Szent Megváltótok ellen, akik megmásítják keresztemet. Mondom nektek: ezek a sátán szolgái, akik mindörökre elvesznek, mert nem tisztelnek, nem imádnak Engem, Megváltó Istenüket. Gúnyt űznek Belőlem, mint egykor hóhéraim, akik leköpdöstek, arcul vertek, tövissel koronáztak. Most ugyanezt teszik Velem, amikor Engem eltávolítanak a keresztről, és ráhelyezik a kárhozatos undokságot, a kígyót, a fenevadat, ami tévútra vezette az egész világot. Mindezt azért teszik, hogy a keresztények előtte hódoljanak, Helyettem őt imádják. Újra mondom: ne tegyétek, ne kövessétek példájukat, mert ez az örök kárhozatba vezet. Minden bűnnek következménye van. Ne vállaljatok velük közösséget! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

A Szentírás erre a helyre nyílt ki: Jelenések 12, 10-11. „Ekkor harsány hangot hallottam az égben: „Eljött Istenünk üdvössége, ereje és országa, és az Ő Fölkentjének uralma, mert letaszították testvéreink vádlóját, aki éjjel-nappal vádolta őket Istenünk színe előtt. De legyőzték a Bárány Vérével és tanúságuk szavával, s nem kímélték életüket mindhalálig.”

Jézus: „Hamarosan eljövök dicsőségemben, és megszabadítom népemet a sátántól. Az ördögöt megbilincselem, és a pokol mélyére vetem. Szenvedésetek ideje rövid lesz. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, és Én a fejetekre teszem az igazság győzelmi koszorúját. Megáldalak benneteket Szívem minden értelmet meghaladó, csodálatos, végtelen szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr226214445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása