HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.19. 06:48 :: lowoa

2017. december 19. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Szavaim igazak és ámenek. Egy pont és egy vessző sem semmisül meg tanításomból, mert ezek örök érvényűek. Ezeken nem lehet változtatni. Én kereszthalált haltam az igazságért. Ha azt hazudtam volna, hogy nem vagyok az Isten Fia, elkerültem volna a keresztre feszítést és a kínhalált. De mivel megvallottam az igazságot, ezért mondhattam Magamra, hogy Én vagyok az Igazság. Én ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. Tanításom megmásíthatatlan. A bűn mindig is bűn marad, a szentség pedig szentség marad mindörökké. Az az ember, aki ezt megpróbálja megváltoztatni, Istennek képzeli magát, holott por és hamu. A sátán gőgje lakik benne, aki ál-irgalmassággal és az embereknek való megfeleléssel indokolja téves cselekedeteiket. Jaj azoknak, akik nem engedelmeskednek tanításomnak. Úgy járnak, mint a bukott angyalok, akiket letaszított Szent Mihály, seregével együtt, a Mennyből. Ezek ugyanúgy le lesznek taszítva a külső sötétségre, ahol sírás és fogcsikorgatás lesz. Ők soha nem láthatják meg dicsőségemet és nem részesülhetnek benne.

Drága gyermekeim, főleg papjaim! Határolódjatok el minden eretnekségtől és mindattól, ami ellenkezik tanításommal, ami szembe megy törvényeimmel és az Általam alapított Egyház törvényeivel! Ti maradjatok engedelmes kisdedek! Fogadjátok el és váltsátok tettekre tanításomat, a Szent Evangéliumot! Akkor elnyeritek lelketek nyugalmát, az áldott békét és az örök boldogságot.

Ádáz harc folyik a lelkekért. A sátán és csatlósai rettenetes szellemi zűrzavart kavarnak az elmékben és a szívekben. Túlbonyolítják a semmit. Egyetlen céljuk az, hogy átláthatatlan és felismerhetetlen legyen mesterkedésük, és akit csak lehet, tévedésbe sodorjanak, és a kárhozatra vigyenek.

Megáldalak benneteket, Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Kol 3, 16: „Krisztus tanítása”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr5213619242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása