2017. 12. 24, Vasárnap

Jézus királyi méltóságában mutatkozott előttem és megengedte, hogy lássam az emberiség bűnben való nyomorúságát. Láttam, hogy az emberek a bűn által gúzsba vannak kötve. Tudtam, hogy az Úr a megtestesülése előtti pillanatot mutatta nekem, amikor is a Mennyből az Atyával és a Szentlélekkel együtt már kezdettől fogva figyelemmel kísérte a bűnbeesett emberiség állapotát. Megváltóm tekintetéből olyan határtalan szeretetet áradt a bűnös emberek felé, amely semmihez sem fogható és szavakkal nem lehet megfogalmazni. Az Úr így szólt hozzám:

„Annak idején Atyám Mózes által népét kivezette Egyiptom földjéről, hogy az emberek új életet kezdhessenek Kánaán földjén. Atyám ezzel a cselekedettel elsősorban a fizikai szabadság ajándékát adta gyermekeinek. Én pedig végtelen szeretetemben a lelketeket is megváltottam. Atyám műve előképe volt annak, amit a Fiú végbevitt. Keresztáldozatommal és feltámadásommal megnyitottam nektek Atyám országának kapuit, ahova senki nem léphet be csakis általam. Gyermekem, az örök élet felülmúlja a földi életet. A szentek lemondtak a világ javairól, így a sátán fölött győzelmet tudtak aratni. Ha az emberekben a lélek uralkodna a test fölött, akkor a kegyelem segítségével jobban ellen tudnának állni a kísértéseknek. A 21. század legnagyobb gyöngesége abban áll, hogy az emberek hagyják, hogy a testük uralkodjon a lelkük fölött. Minél nagyobb bűnbe esnek (súlyos és halálos), annál jobban átadják magukat a gonosznak, aki a lélek halálát okozza. Bár a lélek hallhatatlan, mégis szeretet nélkül üres és halott. Egyedül csak Én tudlak betölteni titeket, hiszen testemben és véremben az életet hordozom. Ha a lélek kész teljesen befogadni engem, akkor a test is képes átlényegülni a jó irányába. Gyakran böjtöljetek, hogy a lemondásokon keresztül erősödjön az akaratotok!”

 

Megkérdeztem az Úrtól, hogy mi határozta meg a születésének időpontját. Ő azt felelte: „Mindennek úgy kellett történnie, ahogyan az ószövetségi próféták megjövendölték. Vártam, hogy választott népemből megszülessen az a tiszta mag, amely méltó lesz ahhoz, hogy méhében hordozzon engem (itt konkrétan Szűz Mária családfájáról van szó, Isten gondoskodott arról, hogy tiszta vérvonalon keresztül születhessen meg az Ő szeretett Fia). A Mennyben az üdvözült lelkek tisztán látják Atyám üdvözítő akaratát és tervének beteljesedését, amely a Földön az idő korlátai miatt csak hosszabb idő után bontakozhat ki teljesen.”

 

Az önfeláldozás (pl. aki életét adja felebarátaiért) a szeretet legmagasabb lépcsőfoka. Megkérdeztem az Úrtól, hogy hogyan lehetséges eljutni erre a fokra? „Csak az képes az önfeláldozó szeretet magas lépcsőfokát elérni, aki egészen (testileg-lelkileg) egy velem.”