HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2019.12.25. 07:07 :: lowoa

Istenem! Ismersz engem, mégis szeretsz. Csodálatos nekem ez a tudás. Hálás vagyok érte neked! Köszönöm, hogy szereteted Földre szállt és értem is jött, hogy általa életem legyen. Ámen


Jézusom! Köszönöm, hogy benned nem a kis Jézuskát, hanem a hatalmas Üdvözítőt, a Megváltót láthatom meg. Leborulok előtted és hozom a szívemet, hogy Te formáld át, Te alakítsd olyanná, amilyenné szeretnéd, hogy legyen. Hálás vagyok a Benned kapott ajándékokért! Téged dicsőítve szeretnék élni nemcsak az idei ünnepen! Ámen


Köszönjük neked Istenünk, Fiadnak és Királyunknak, Jézus Krisztusnak az életét. Ámen.


Nyisd meg, Istenünk, a gyermek Jézusról szóló történetben a te örök célod titkát. Mutasd meg szereteted hatalmát, és ismertesd meg a világgal evangéliumod. Ámen


Úr Jézus! Hálás a szívem, ha arra gondolok, hogy földre jöveteled célja az volt, hogy örök életre vezess minél többeket. Köszönöm, hogy nekem a benned való hit által már örök életem van. Add, hogy mások is teljes üdvbizonyossággal éljenek és ünnepeljenek! Ámen


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr796214381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása