HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.28. 07:08 :: lowoa

 

2011. december 28. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor bekövetkezik mindaz, amit mondtam neked. Elsőként a nagy figyelmeztetés jön, amikor mindenki meglátja bűneit és nyomorúságát. Még az életszentségben élők is találni fognak magukban tökéletlenségeket és gyarlóságokat. Akkor mindenki felfogja, hogy minden az egy igaz Isten kegyelme, szeretete, ami fenntartja ezt a bűnös világot. Hálát adnak akkor majd Nekem a bűnösök, az Én nagy türelmemért, és azért a kegyelemért, hogy most még egy esélyt adok nekik, és megkapják Tőlem a tisztán látás kegyelmét, hogy meglássák nyomorúságukat és bűneiket. Hálát adnak Nekem azért, hogy még nem halnak meg, és kapnak időt a megtérésre, és arra, hogy bizonyítsák Irántam való hűségüket és szeretetüket. Kimondhatatlan lesz akkor az ilyen lelkekben a béke, a hála, és az Irántam érzett nagy szeretet.

Gyermekeim! Készüljetek! Soha nem látott csodás eseményeknek lesztek részesei az elkövetkező közeli időben. Amikor majd meglátjátok a keresztet az égen, akkor már tudjátok meg, hogy nagyon közel van a nagy figyelmeztetés. Azért mondom nektek, éljetek szüntelen készenlétben! Ne várjátok meg, amíg mindezek beteljesülnek! Járuljatok a Szentségekhez még ma! Gyónjátok meg bűneiteket, és járuljatok a Szentáldozáshoz! Hótiszta lelketekbe fogadjatok Engem, akkor nincs mitől félnetek. Én megvédelek benneteket a sátán minden támadásától. Én vagyok a védőpajzs, a ti biztos menedéketek. Én, az Üdvözítő kimenekítelek benneteket ellenfelem markából, és megadom mindnyájatoknak az üdvösségre vezető kegyelmet.

Drága kicsinyeim! Újra mondom, készüljetek! Tartsatok bűnbánatot! Imádkozzátok a rózsafüzért! Olvassátok, és váltsátok tettekre az Evangéliumot! Éljetek életszentségben! Várjatok Engem szüntelen készenlétben, mint az okos szüzek, mert közel van második eljövetelem. Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Drága gyermekeim! Én vagyok az Örök Bíró. Előttem minden lélek számot fog adni tetteiről. Én megítélek mindenkit cselekedetei szerint. Mindazok, akik megátalkodottak maradnak, és halálukig nem bánják meg bűneiket, örökre elkárhoznak. Akik megbánják tetteiket, a tisztítótűzbe jutnak, ahol sokat fognak szenvedni, de tisztulásuk után bebocsátást nyernek a mennybe.

Gyermekeim! Értsétek meg, hogy csak egyedül a szeretet üdvözít. Aki gyűlöletben él, az már lélekben halott. Mindaz, aki másokat gyűlöl, magát öli meg, mert nem lehet egy szívben szeretet meg gyűlölet. Vagy Istent szeretem, és szolgálom, vagy a sátánt szolgálják, ezért gyűlöletben élnek.

Drága, Véremen megváltott gyermekeim! Könyörögve kérlek benneteket, éljetek mindenkivel szeretetben, még ellenségeitekkel is! Engedjetek el minden sérelmet, bocsássatok meg szívből egymásnak! Akkor Atyám is megbocsát nektek, és bejöhettek országába, amelyet azoknak készített, akik Őt szeretik. Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr596214373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása