HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.18. 01:16 :: lowoa

2009. január 18. Szentségimádáson Jézus: „Eljön a vég. Elérkezik egyszer mindennek a vége, úgy ennek a korszaknak is. Most egy új világ következik, amely ilyen lesz: Nem lesz benne bűn. Az emberek hívők és szeretetteljesek lesznek egymáshoz. Csak az élő, Belém vetett hit és a szeretet tartja fenn a világot. Mivel a hit kiveszett az emberekből, és a szeretet kihűlt a szívekből, ezért megrostálom ezt a népséget. Az egész emberiség, az Egyház, a papok, a hívek, és az egész világ meg lesz rostálva. A jók elnyerik méltó jutalmukat, a rosszak megkapják méltó büntetésüket. Kivétel nélkül mindenki számot ad Előttem cselekedeteiről. Minden hirtelen jön. A Szentírás beteljesül. Jelek vannak az égen. Édesanyám több mint 28 éve jelenik meg Medjugorjéban, hogy az evangélium igazságára oktassa gyermekeit. Szerte a világban megjelent, hogy figyelmeztessen: Imádkozzatok a békéért! Szeressétek a végtelenül megbántott Istent, és Őt állítsátok az első helyre az életetekben. Úgy imádkozzatok, hogy az ima örömmé váljon a lelketekben. Templomaimban Édesanyám képei és szobrai sírnak. Egyházamnak világszerte hirdetni kellene az ilyen csodajeleket, hogy az emberek elzarándokoljanak oda, és megtérjenek. Gyermekeim! Nincs már idő a várakozásra. Ne legyintsetek, és ne várjatok a megtérésetekkel! Legyetek éberek, éljetek szüntelen készenlétben, mert abban az órában jövök, amikor nem is sejtitek. Akkor pedig az okos szüzek bejönnek Velem a menyegzőre, a balgák pedig kint maradnak. Ott lesz sírás és fogcsikorgatás. Gyermekeim, értsétek meg, Én titeket egy jobb világra, az örök boldogságra teremtettelek. Ezért haltam kínhalált, hogy kitárjam előttetek országom kapuját. Ne hagyjátok magatokat megvakítani a hamis csillogással! Ne legyetek önzők, kapzsik, fösvények! Én a szeretetet éltem elétek. Azt akarom, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek titeket, hogy még az életemet is odaadtam értetek. Ha szeretet nincs bennetek, mit sem értek. Előttem semmisek a cselekedeteitek. Értsétek meg végre: Csak a szeretet számít. Előttem csak a szeretetnek van örök értéke. Ha szeretetből adtok valakinek egy szelet kenyeret, vagy egy pohár vizet, annak van értéke előttem. Ez a főparancs. Előttem mindenki annyi értéket hordoz magában, amennyi szeretet van benne. Az értéktelen pelyvát pedig az aratók a tűzre vetik. Az értékes búzát pedig a csűrbe gyűjtik. Kicsinyeim, ez a korszak hamarosan véget ér. Azért, mert nincs benne szeretet, csak önzés és bűn. Én a szeretet világát hoztam el közétek, amikor megalapítottam a Keresztény Egyházat, amelyet a világ végezetéig a saját Testemmel és Véremmel táplálok. Gyermekeim, készüljetek! Soha nem látott, és eddig még soha nem tapasztalt dolgoknak lesztek tanúi. Nagyon nehéz idők következnek rátok. Csak azok fognak állva maradni, akiknek szikla szilárd a hitük. Csak azok fognak mindhalálig kitartani, akik életük minden helyzetében, minden erejükkel igyekeznek Atyám törvényeit megtartani. A ti erőforrásotok a Belém vetett hit és bizalom, és a megélt szeretet Isten- és a felebarát felé. Legyetek alázatosak! Bocsássatok meg szívből egymásnak, és ha megbántottatok valakit, kérjetek tőle bocsánatot. Kérjétek magatokra a Szentlelket, hogy tisztán lássatok minden élethelyzetben. Kicsinyeim! Elérkezik egy korszak vége, amely után a Szentlélek kiáradásával egy új és szebb világ következik. De ezt a szép világot nektek kell fölépíteni úgy, hogy befogadjátok a Szentlelket, és Isten törvényei szerint éltek. Előre megmondtam: Sok lesz a halott. De ez ne töltsön el titeket rémülettel. A jók bejönnek Atyám színe elé. Igyekezzetek megtartani Atyám törvényeit, hogy elnyerjétek az örök életet. De meghagyok egy szent gyökeret, amely kisarjad, kihajt. Őbelőlük nő ki az új világ. Akkor a gyermekáldást Isten ajándékaként fogadják, és örülnek neki. Az igazi értékek végre a helyükre kerülnek. Ti, akik bűn nélkül, szeretetben éltek, ne féljetek! Legyetek nagyon boldogok, mert az örök boldogság a ti jutalmatok.”
 
 
 

Levelezés

 
 
 
Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Ne félj a jövőtől! Semmitől se félj! Én mindig veled vagyok. Fogom a kezed, sőt a karjaimban tartalak. Én hoztalak ide. Édesanyádnak is gondját viselem. Ha meg is hal, nem vész el, csak a tisztítótűzbe jut. Az ő helye a mennyben van, mert te letetted az életfelajánlást. Imádkozd el érte naponta a Szent Vér litániát (amelynek a válasza: Üdvözíts minket), és az irgalmas rózsafüzért. Nagy erőforrás. Megmenekül a kárhozattól, akiért ezt rendszeresen imádkozod.
 
Te mindig testvérek között leszel. Amikor pedig erőszakkal kiszakítanak közülük, Hozzám jössz a mennybe. Nálam örök menedékre találsz.
 
 
Akiért imádkozol, nagyon szeretem. Meg fogja hallani hangomat. Kiválasztottam őt Magamnak. Olyan ő számotokra, mint a fényes hajnalcsillag, amely bevilágítja a sötét eget. A ragyogás benne Én vagyok. Engem sugároz ki ebben a beteg, eldeformált világban. Engem szeretsz benne. Nagy tervem van vele. Az új világban sok feladatot szántam neki. Megvédem őt. Soha nem hagyom el. Én vagyok, Én leszek az ő erőforrása. Imádkozz érte, hogy maradéktalanul teljesítse rá vonatkozó örök tervemet.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr306214305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása