HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2020.01.18. 01:19 :: lowoa

2017. január 18. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! A Szentmise, az Én keresztáldozatom vértelen, de mégis valóságos megújulása. A Szentmise tartja fenn a világot. Minden Szentmise által Atyám az Én keresztre feszített testemen keresztül nézi a bűnös emberiséget és látja, hogy mekkora áldozatot hoztam az emberi nem üdvösségéért. Ezért még nagyobb irgalomra gyullad iránta és még több kegyelmet oszt ki a szegény bűnösök számára. A pap az Én munkatársam, aki Engem személyesít meg, mialatt bemutatja a Szentmisét. Amikor kimondja a szavaimat egyes szám első személyben: ez az Én Testem, ez az Én Vérem, akkor különösképpen azonosulok papommal és azt kérem tőle, hogy ő is teljesen azonosuljon Velem. Hagyja el a világot, helyezze Belém minden reményét, adja át Nekem az életét, és buzgón kérje, hogy Én éljek és működjek általa. Csak az ilyen papjaim által tudom megvalósítani örök tervemet.

Ha egy pap csak gépiesen ismétli el az átváltoztatás szavait és nem azonosul Velem, meghiúsítja magára és a rábízott lelkekre vonatkozó örök, szent tervemet. Így nem tudok működni általa és a nyáj hiányt szenved, mert nincs, aki által kegyelmeimet kiosztanám. Papjaim kapták a legnagyobb kegyelmet. Egy papnak csak szentnek szabad lenni. Ezt úgy éri el, ha imádkozik és böjtöl azért, hogy elérje az életszentséget, ha tudatosan igyekszik tettekre váltani az Evangéliumban leírt tanításomat, és ha elszántan küzd és harcol a mindennapokban a sátán kísértései ellen. Ha sziklaszilárd, erős hittel szembe száll a gonosszal és Belém veti minden bizalmát, akkor nyert ügye van.

 

Kicsinyeim! Imádkozzatok sokat papjaimért, mert rajtuk is múlik a ti megszentelődésetek. Papjaimra bíztam a szentségeket, amelyeket általuk szolgáltatok ki számotokra, amely nélkül nem jutnátok el az életszentségre. Módfelett nagy kegyelem: ha egy pap bűnös állapotban mutatná is be a Szentmisét, vagy adná meg a feloldozást Szentgyónás után, ezek a szentségek akkor is érvényesek. Mindezt a kegyelmet híveim miatt adom. Minden lélek, legyen pap, vagy hívő, abban a fokban tud betöltekezni kegyelmeimmel, amilyen fokban kitárja lelkét Előttem. Ezért, drága gyermekeim, a teljes önátadást és Rám hagyatkozást kérem tőletek minden életállapotban. Hagyjátok, hogy Én formáljalak titeket szentekké, mert ezt egyedül Én tudom megtenni. Ti ne akarjatok mást tenni, mint az Én akaratomat elfogadni és megcselekedni. Ha beteljesítitek az Evangéliumban kért tanításomat, akkor már az életszentség útjára léptetek. Imádkozzatok papjaimért, hogy nyitott szívvel fogadják be kegyelmeimet! Legyenek alázatosak és engedelmesek, és mindig Engem hirdessenek és adjanak a rájuk bízott embereknek! Ne a maguk dicsőségét keressék, hanem igyekezzenek úgy élni, hogy miattuk magasztaljanak Engem az emberek. A legfontosabb erény az alázat, amit Én magam is megéltem. Ha elmélkedtek kínszenvedéseimen, elborzadtok, hogy milyen mélyre mentem az alázat megélésében. Kigúnyolás, tövissel koronázás, keresztre feszítés. Ha elolvassátok a Gecemáni kertben való imámat, ahol vérrel verítékeztem és remegve-félve, mivel előre tudtam, mi következik Rám, kértem Atyámat, hogy vegye el Tőlem ezt a kelyhet, de mindjárt hozzá tettem: ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd. Ezt az engedelmességet kérem tőletek, papoktól, hívektől egyaránt. Az életszentség ezen a két pilléren nyugszik: az alázaton és az engedelmességen. Példát adtam nektek, hogy kövessetek. Egész életutatokon jöjjetek Utánam az önmegtagadásban és a kereszthordozásban. Ha megfogjátok Égi Édesanyátok kezét és kéritek a közbenjárását, Ő segít nektek, hogy soha ne térjetek le az üdvösség szűk ösvényéről és mindig beteljesítsétek rátok vonatkozó örök, szent tervemet. Erre áldalak meg titeket, gyermekeim, ebben a vérzivataros, kaotikus világban, Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Zsid 10, 7. 16: „Akkor így szóltam: Íme, jövök, Istenem, hogy teljesítsem akaratodat. …mondja az Úr.”

hogy teljesítsem akaratodat. …mondja az Úr.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1712137239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása