2018. 01. 18, Csütörtök

A mai napon sokat gondoltam azokra az embriókra, akiket lefagyasztanak. Ezeknek az embrióknak egy részét a hulladékba dobják, másokat pedig felhasználnak bizonyos célokra pl. mesterséges megtermékenyítésre. Az Úr felé fordultam és megkérdeztem arról, hogy mit érez az embriók iránt.

Jézus: „Értük is ugyanúgy szenvedek, mint a többi abortált magzatért. Látod, hogy a bűn milyen szerteágazó tud lenni? Még az ártatlan és kiszolgáltatott embrióknak is képes ártani, akik nem ismerhetik meg Atyám teremtett világát. Mindig lesznek vértanúk, akik készek vérüket ontani értem, és Én általuk újítom meg egyházamat. Ezek az embriók is a vértanúk közé tartoznak, mert haláluk pillanatában velem találkoznak, mint egyetlen megváltójukkal. A legtöbb gyermek hatalmas vágyat érez irántam és kérik a keresztség kegyelmét. A vágy keresztsége által üdvözülhetnek ezek a lelkek, akik közben életüket is felajánlják nekem (mivel az életüket kioltják, így a vérkeresztségben is részesülhetnek). Ám vannak olyan magzatok, akikben az érzelmek felkavarodnak, így külön rászorulnak a keresztségre (misztikus módon), hogy egészen megtisztuljanak. Igen, ők is érző és értelmes lények, mint minden ember. A lélek már fogantatásuk pillanatától jelen van apró és törékeny testükben. Ez Atyám csodája, egy örök titok, amely odaát fog igazán feltárulni előttetek. Nincs olyan ember a Földön, akivel Istennek ne lenne terve. Jaj azoknak a szülőknek, orvosoknak és ápolóknak, akik hozzájárulnak e súlyos gyilkossághoz, amely az égbe kiált!”