HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2020.01.19. 01:18 :: lowoa

2017. január 19. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik szerettek, tiszteltek és szolgáltok Engem. Az Én Országom nem e világból való. Az Én Országom örökké tartó más világ. Mindenben más, mint amiben most éltek. Országomban egyetlen érték van csupán: szeretet és a szeretetből fakadó erények: az alázat, a türelem, az engedelmesség és az áldozat. Amikor lejöttem erre a Földre, hogy elhozzam nektek Atyám Igéjét, minderre példát adtam nektek, de sajnos nagyon kevés követőre találtam, mert az embereket megvakítja a külső csillogás, a haszonlesés, az azonnali meggazdagodás, a birtoklás, az önzés és a bűn. Csak kevesen mondanak le ezekről Értem, mert Engem magasabb rendűnek tartanak az egész világnál és az Én ismeretemhez képest szemét számukra minden, ahogy ezt Szent Pál is leírta. Ezek a hűségesek az Én követőim, akik magukra vették erényeimet: az önmegtagadást és a kereszthordozást és, Én állok az életükben legfelül és legelöl. Akik kitartanak mindhalálig követésemben, mert szívüket annyira Hozzám láncolták, hogy nem tudnának elszakadni Tőlem semmi áron, mivel megismerték az igazi kincset, így eladták mindenüket, hogy Engem megszerezzenek, mert Én vagyok az igazi kincs, az örök boldogság forrása, az örök élet. Bennem nincs semmi szeplő, semmi folt, Én tiszta, igaz és szent vagyok. Én vagyok a Nap, melynek sugarai elérnek mindent és megvilágítják a lelket, mert Én a szívek és a vesék vizsgálója vagyok. Előttem semmi sincs rejtve és Nekem tartozik számadással minden élő. Én fogom megítélni az utolsó napon, a személyt halála pillanatában és a végítéletkor, cselekedetei szerint. A számból kijövő kétélű, tüzes kard az Én ítélő kardom. Ez azt jelenti, hogy mindent az Evangéliumhoz mérten és a szeretet főparancsához viszonyítva ítélek meg. Ez az egyedüli mérték. Ha Hozzám szablyátok tetteiteket, elkerülitek az ítéletet, de ha szembe mentek tanításommal, nagy büntetést vontok magatokra.

 

Nektek is azt mondom, amit tanítványaimnak: óvakodjatok a farizeusok kovászától, az eretnek tanításoktól, amely által Engem először a középpontból vettek el, ó, mily nagyon fáj a Szívemnek, hogy már nem lehetek jelen az Oltáron, a Tabernákulumban, csak a mellékoltáron. Sőt, már oda fajultak, hogy letettek a pincébe, külön kamrába zártak, hogy elfelejtessenek Engem a hívekkel. Ezek a papok, akik ezt meg merték Velem tenni, ugyanezt kapják vissza az örökkévalóságban: el lesznek zárva Tőlem, nem élvezhetik fényemet, szeretetemet, jóságomat, mint ahogy most híveim nem láthatnak, és nem ünnepelhetnek Engem. Imádkozzatok szolgáimért, hogy engedelmeskedjenek lelkiismeret furdalásuknak és ne tudjanak több bűnt Ellenem elkövetni. Az ilyen lelkekben szüntelenül ott vagyok töviskoronával, keresztre feszítve és nagy erőfeszítésükbe telik, hogy elnémítsák lelkiismeretük hangját. Saját karrierjükre gondolva engedelmeskednek az eretnek vezetőknek.

 

Drága gyermekeim! Tartsátok tiszteletben az időt, amit még kaptok megtérésetekre! Használjátok föl, mert mondom nektek, ha hirtelen elérkezik halálotok órája, a szerint lesztek megítélve, amilyenek abban a pillanatban voltatok. Nem lesz számotokra haladék, mert ezt mondtam: éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudjátok sem a napot, sem az órát. Az Isten Én vagyok, a törvény Tőlem származik, függetlenül attól, hogy elfogadjátok-e, vagy nem: ítélet alá estek, és ha nem teljesítitek Atyám parancsait, nagy büntetést vontok magatokra. Igyekezzetek úgy élni, ahogy Tőlem és szentjeim példáján láttátok, akiket azért helyeztem elétek, hogy kövessétek őket. Ők ugyanolyan gyarló, hús-vér emberek voltak ezen a Földön, mint ti, de követték tanításomat és életszentségre jutottak. Parancsom nem elérhetetlen senki számára. Legyen az egyszerű, iskolázatlan ember, vagy főpap, vagy király: teljesíteni tudják, mert törvényeimet a szívetekbe írtam. A lelkiismeretetek vádol, ha nem teszitek meg, lelketek viszont szárnyal, ha törvényeim ösvényén jártok. Erről ismeritek fel, hogy jó, vagy rossz utat választottatok.

 

Kicsinyeim! Az idő eljött. Ne higgyétek, hogy Én akartam ezt a mai kaotikus, romhalmaz világot. Mindez a ti bűneitek következménye. Én csupán tiszteletben tartom a bűnös emberek szabad akaratát és kiszolgáltatom annak, akit szolgáltak, és választottak maguknak. Az Én akaratom nem az, hogy egymást öldököljék, hanem az, hogy életük legyen és bőségben legyen. Szeretet és béke csókolgassák egymást. Mivel nem kellettek tanításaim, hátat fordítottak neki és nem váltották tettekre figyelmeztetéseimet, ezért érte utol őket büntetésük, amely bűneik egyenes következménye. Ezt nem Én akartam, de kénytelen vagyok megfenyíteni gyermekeimet, mint szerető apa a fiait, hogy megmentsem őket a még nagyobb veszélytől: az örök kárhozattól. Ami most van ezen a világon, és még ami lesz, azért van megengedve, hogy szétválasszam a búzát a pelyvától, az igazakat a képmutatóktól. A Szívem vérzik értetek. Egyházammal együtt újra felmegyek a Golgotára, újra meghalok misztikusan a kereszten, mert együtt érzek minden gyermekemmel, minden vértanúmmal, akik hűségesek maradnak Hozzám mindhalálig. Velük együtt újra meghalok, Véremet ontom. De a bűnösöket kénytelen vagyok megfenyíteni, hogy észre térítsem, és visszairányítsam őket Magamhoz, hogy megóvjam őket a még nagyobb rossztól: az örök haláltól. Így lássátok az eseményeket, kicsinyeim, Szívemnek kedves választottjai! Mindennapi imátok ez legyen: „Atyám, jöjjön el a Te Országod, legyen meg a Te akaratod, amint a Mennyben, úgy a Földön is.” Ezek a szavak hamarosan beteljesednek. Mert miután megtisztítottam ezt a világot, újjáalkotom, és leszáll közéjük az ezer éves béke uralma. Megkötözöm a sátánt, köztük leszek, Istenük leszek, ők pedig az Én népem. Mindenki az Általam alapított katolikus, egyetemes Egyház tagja lesz. Nem lesznek elhajlások, egységben élnek, Engem magasztalnak és dicsőítenek. A Szent Eucharisztia soha nem látott tiszteletnek és imádásnak lesz kitéve, mert az igazak fogják lakni a világot. A sátánt ezer évre megkötözöm, nem fogja tudni megtéveszteni, kísérteni az embereket. Gyermekeim élvezni fogják a lélek szabadságát. Szeretetben és boldogságban fognak szárnyalni. Igazság és béke csókolgatják egymást. Már ezen a Földön az örök életet hordozzák szívükben, ami nem más, mint Én magam, Aki az Oltáriszentséggel táplálom őket. Tiszta, önzetlen, odaadó szeretetben fognak élni. Én leszek az Istenük és a mindenük. A föld megtermi gyümölcsét, nekik pedig bőven lesz idejük Engem imádni és szolgálni. Az új világban a legfőbb feladat az Evangelizáció lesz, amit nem csak papjaim, hanem híveim is fognak folytatni mindaddig, amíg ember él ezen a Földön. Soha nem látott boldogságban és békében élnek majd, mert Én, az Isten, beragyogom a lelküket, és vezetem őket a szűk ösvényen, amely az Isten Országába vezet. Áldottak lesznek. Átkot, hazugságot nem ismernek. Ha néha megengedek gyarlóságokat, az csak azért lesz, hogy el ne bízzák magukat. Kérjétek, hogy eljöjjön uralmam erre a Földre úgy, ahogy megígértem nektek. A megpróbáltatások idejét pedig lerövidítem, mert egyetlen egy sem menekülne meg közületek, ha ezt nem tenném. Most pedig készüljetek a legnagyobb megmérettetésre, a legádázabb harcra, amely a sátán és csatlósai és a szentek és a szent angyalok között zajlik. Fegyveretek ez legyen: erős hit, szüntelen ima, Belém vetett bizalom, teljes Rám hagyatkozás, Szentírás-olvasás és az Ige hirdetése minden nemzetnek. Akkor csatát nyertek, mert az örök győztes Én vagyok. Aki Mellém áll, győzni fog, de aki Ellenem lesz, az örökre elvész, mert az örök vesztes, a sátán oldalára áll. Megáldalak titeket, kicsi gyermekeim, Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: 1Tessz 1, 8: „az Úr szava”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9712147189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása