2020. 01. 24, Péntek
Imádság közben a következőt láttam: Apa fia ellen, a lány anyja ellen, a szülők egymás ellen, a papok és a püspökök, valamint a politikai vezetők is egymás ellen harcoltak. Még az ég és a föld is egymás ellen voltak. Egy hatalmas küzdelmet láttam, ahol mindenki kardot ragadott a másik ellen. Hatalmas zűrzavar, káosz uralkodott a harc során. De láttam egy reménysugarat. A nagy tömegben egy-egy ember térdre borult, letette a kardját és azt mondta: „Elég volt! Én Isten akaratát akarom követni és nem a saját akaratomat. Egyedül Istenben bízom. Legyen minden az Ő akarata szerint!” Ezek a lelkek igazi alázatot mutattak, és Isten fényével körülvette őket. Közben a többiek a saját vesztükbe rohantak.
Jézus: „Leányom, ekkora káoszt, zűrzavart még nem látott az emberiség. Amint láttad, még a természeti erők is egymás ellen lázadnak. Mindennek oka nem más, mint az, hogy a bűn sokasága az egekig emelkedik. Én nem békét hoztam nektek, hanem kardot. Sokan félreértik szavaimat. A kard titka a szeretet. Akik a saját igazukat akarják igazolni elbuknak, mert csak egy igazság van, ami egyenlő az Én személyemmel. Akik kardot ragadnak kard által vesznek el. Akik megadják akaratukat az Én akaratomnak, azokat Magamhoz emelem. Gyermekem, mindig voltak nagy ellentétek a történelemben. De most ez az állapot a tetőfokára jutott. Hamarosan ennek véget vetek, különben nem maradna meg egy hűséges követőm sem. Csak egyedül Hozzám ragaszkodjatok, mert akkor nem fogtok csalódni.”