2019. 02. 21, Csütörtök

Szent Mihály arkangyal a pokol kapuihoz vezetett engem, melynek bejárata nyitva állt. Láttam, hogy a kapuk egyre tágabbra nyílnak és az ördögök özönlenek fel a mi világunkba. Szomorúan kellett végig szemlélnem, hogy mennyi lélek elvész nap, mint nap. Ő erre azt felelte:

„Az Egyházban már hosszú ideje azt tervezik, hogy megreformálják Jézus Krisztus tanítását és a liturgiát. Minél több helyen valósítják ezt meg, annál szélesebbre nyílnak a pokol kapui. Az Eucharisztia jelenti a világ legféltettebb kincsét. Amint megváltoztatják az átváltoztatás szövegét, úgy fog csorbulni a többi szentség ereje is. Én folyamatosan harcolok a bukott angyalok ellen, akiknek az emberek bűnei adnak erőt és hatalmat. Isten megengedi nekem, hogy vezessem az angyalok seregeit. Ám ennek a folyamatos harcnak nem mi fogunk véget vetni, hanem a Szentháromság. Én elsősorban Istenért harcolok és aztán az emberekért. Minél többen kérik a segítségemet, annál hatékonyabban tudok értük harcolni.”