HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.03. 09:53 :: lowoa

2020. március 3. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Most a kegyelem órájában vagytok. Fausztina nővérnek ezt ígértem: „Amit ebben az órában az Én kínszenvedésem örök érdemeire való hivatkozással kértek, azt mind megkapjátok. Kérjetek Tőlem bátran, sokat! Nem tudtok annyit kérni, amit felül ne múlna az Én adakozó kegyelmem, végtelen szeretetem. A legnagyobbat, saját Magamat adom nektek minden Szentáldozásban, minden Szentmisében és az Igében. Nektek adtam Atyámat, amikor így tanítottalak imádkozni: „Miatyánk”. Nektek adtam Édesanyámat, amikor a keresztfán ezt mondtam: „Íme, a te Anyád, íme, a Te fiad.” Ezeknél nagyobbat nem adhattam, mert az egész világmindenséget felülmúlja Isten végtelen szeretete, és az Én üdvösséget adó feláldoztatásom, kínszenvedésem a keresztfán. Mindezekkel nektek adtam a Mennyországot, melynek kapuját szélesre tártam előttetek. Nem Én, hanem a ti szabad akaratotok korlátoz benneteket, ha mégsem tudtok oda belépni. Ezért kértem tőletek: „Legyetek szentek, mert csak a szentek méltóak belépni abba az Országba, amelyet Isten azoknak készített, akik szeretik Őt.
Kicsinyeim! Szeressetek! Szeressétek Istent mindenekfölött úgy, hogy megtartjátok törvényeit! Egymást pedig Énbennem szeressétek úgy, hogy az életeteket is legyetek készek föláldozni másokért, de leginkább hittestvéreitekért. Éljetek szüntelen készenlétben, mert a szemetek láttára teljesülnek a Jelenések könyvének szavai. Ti most az Apokalipszisben éltek. Ha megtartjátok Igémet, és hűségesen kitartotok az Irántam való szeretetben, most is biztonságban vagytok. Az Evangéliumban többször mondtam: „Ne féljetek!” Még azoktól sem, akik a testet megölik, de a lelketeknek nem tudnak ártani. Ha átadjátok magatokat Nekem, akkor az Én tulajdonaim vagytok. Én védelmezlek benneteket. Ma is érvényesek a 91. zsoltár szavai: „Így nem érhet téged semmi baj, otthonodhoz közel sem férhet a csapás. Szárnyaival oltalmaz, tollai alatt menedékre találsz; Pajzs és páncél az ő hűsége, nem kell félned az éjszaka rémeitől, a nappal repülő nyíltól, a sötétben látogató járványtól, a délben pusztító ragálytól.” Ezek a gondolatok legyenek a ti erőforrásaitok! Higgyetek benne, és akkor rátok is vonatkozik: legyen nektek a hitetek szerint.
Drága gyermekeim! Az idő lezárul, hamar véget ér ez a korszak. Készüljetek, mert hamar beteljesülnek a próféciák! Véget ér mindaz, amitől ma szenvedtek: a végső harc a sátán és az Isten gyermekei között. Az idő rövid. Az események igazolják a próféciák hitelességét, amelyek egymásután beteljesülnek. Megáldalak benneteket Szívem túláradó, örök szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Szentírási megerősítés: Zsid 3, 7: „a Szentlélek mondja”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr5215659376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása