HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.03.12. 01:59 :: lowoa

2020. március 12. Szentáldozás…

Kedves Testvérek!

Az Úr Jézus azt mondta, hogy írjam le, hogy én hogyan fogok ezután áldozni. Ezt az ötletet imádság közben kaptam. Az Úr kegyelméből eddig mindig ajakra áldoztam. Most, hogy már csak kézbe kaphatjuk ŐT, a szentek Szentjét, ezt a megoldást választottam: van egy kisméretű medjugorjei kendőm. Ezt a bal tenyeremre terítem úgy, hogy a belseje legyen felül. Szentáldozáskor a jobb tenyerem fölé helyezem a balt. Ide kérem hőn imádott drága jó Uram Legszentebb Testét. Miután megkaptam, a kendőről mély áhítattal magamhoz veszem úgy, hogy a kezemmel nem érek Hozzá. Utána a kis kendőt összehajtom, hogy ha esetleg morzsa lenne benne, ki ne essen. Majd beteszem egy tiszta kis nylon zacskóba. Otthon előkészítek egy akkora méretű tálat, amekkora a kendő. Ebbe kevés vizet öntök. A kendőt azzal a részével lefelé, ahol az Úr Teste volt, felülről gyengéden megütögetem, hogy kihulljon a morzsa, ha van. Ezt a vizet megiszom. Ha majd ki kell mosni a kendőt, akkor egy kis tál vízben kiöblítem, és a kertbe öntöm. Lehet cserepes virágra is. Így szokták mosni a kehelykendőket. Ily módon nem érintem méltatlan kezemmel az Urat, és mégis engedelmeskedem az elöljáróknak, akik a járvány miatt elrendelték a kézbe áldozást.

Isten áldjon benneteket! 
Imával, szeretettel: Mária Julianna

Szentírási megerősítés: Mt 17, 5: a felhőből szózat hallatszott: „Ez az én szeretett Fiam, akiben kedvem telik, őt hallgassátok!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1715529670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása