2019. 03. 15, Péntek

A Szűzanya megmutatta előre, hogy mi fog történni Csíksomlyón a hamispróféta látogatás alatt, ahol sok magyar ember jelen lesz. Láttam, hogy a hamispróféta azzal a céllal megy oda, hogy romboljon. Édesanyámat megkérdeztem, hogy miért pont Csíksomlyóra fog menni. Ő erre azt felelte:

„Gyermekem, a Sátán azokat a kegyhelyeket veszi célba, ahol én jelen vagyok közbenjárásommal. Csíksomlyó nagyon kedves édesanyai szívemnek, hiszen itt gyűlik össze az én magyar népem. Ezen a kegyhelyen egyesülnek a magyar szívek, melyek megnyílnak Isten felé és felém, mint édesanyjukhoz. A Sátán le akarja rombolni az igaz tiszteletet irántam, hiszen tudja, hogy szeretetemmel sokakat vonzok szeretett Fiam felé. A hamispróféta új tanításokat fog hirdetni és legkülönösképpen a fiatalok szívét akarja megérinteni, mert őket tudja legkönnyebben megtéveszteni. Látogatása nem kegyelem lesz, hanem átok, melyet jelek fognak kísérni. Nem véletlen, hogy látogatása nem a pünkösd búcsúján lesz. Ez a búcsú ugyanis kegyelmekben gazdag, és a Szentlélek ereje különleges módon kiárad ezen a helyen. Mivel ő nem a Szentlélek által lett kiválasztva, ezért elkerül mindent, ami a harmadik isteni személlyel kapcsolatos. Ez az esemény arra fog irányulni, hogy a különböző vallásokat egységre vezessék. Én szeretett Fiam oldalán fogok közbenjárni népemért, hogy sokan megkapják a kegyelmet a tisztánlátásra. Imádkozzatok, mert ez az esemény nagy csapás lesz hazátoknak! Ám higgyetek az ima erejében, mert Isten képes az eseményeket a javatokra fordítani.”