2019. 03. 26, Péntek

Láttam Szent Pétert, ahogyan egy kősziklán ült és sírt. Az Úr Péter elé ment, lehajolt hozzá és azt mondta neki:

„Péterem, ne sírj! Amit látsz az Egyházban már nem fog sokáig tartani. A gonoszok elnyerik jutalmukat, a jók pedig megmaradnak. Egy új élet veszi kezdetét, amit az enyéim csak homályosan láthatnak. A homály hamarosan megszűnik és akkor mindenki tisztán fogja látni, hogy a bűnnek véget vet a szeretet. Az Én szeretetem által új gyümölcsök jönnek létre, amelyeknek a táptalaja az emberi szívekben fog kibontakozni.”

 

Szent Péter erre azt mondta: „Uram, hiszek Benned és a kimondott szavaidban. A keresztényüldözés alatt megmutattad nekem annak idején, hogy bár minden elveszni látszik, mégis van remény az új életben. Láthattam, az üldözés nem átok volt, hanem kegyelem, mert a keresztények száma nem csökkent, hanem sokasodott. Te mindig mellettem voltál és nem hagytál magamra engem, ahogyan másokat sem. Végül világosan felismertem, hogy semmi nem történhet meg a Te akaratod nélkül.”

 

Jézus azt mondta:

„Egyházam örökké fennmarad. Az Én testem és vérem alapozza meg az Egyház létezését. Péter őrzi a Menny kulcsait, ám Én vagyok az az ajtó, akin keresztül beléphettek oda. Egyházam most nagy megtisztuláson fog keresztül menni, ami megújulást hoz és nem pusztulást.”