HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.31. 09:15 :: lowoa

2009. március 31. Szentmise után, Szentségimádáson Jézus:
„Drága kislányom! Nagyon szomorú az Én lelkem. Látod? Szinte mindenki itt hagy. Elmennek. Az evilági elfoglaltságok fontosabbak számukra, mint Én. Én az életemet is odaadtam, értük. Ők még egy órát is sajnálnak Velem eltölteni. Hamarosan meglátják tetteiket. Szembesülnek bűneikkel. A mulasztás is bűn. Méghozzá igen nagy. Ennek a nemzedéknek ez a legnagyobb bűne. Elmulasztják a jócselekedeteket, a szentmiséket, az imádságokat. Helyette hiábavalóságok után futkosnak. Ezt nem szabad elhagyni, azt meg kell tenni. Rám pedig soha nem jut idő. Így múlik el az életük, amelynek a végén üres kézzel állnak meg Előttem. Megtennének már akkor mindent, de az idő lejárt, lekéstek. Kinn maradnak a menyegzőről. Pedig ha Én állnék az első helyen az életükben, milyen más lenne az életük. Célt és értelmet nyerne. Boldogok és elégedettek lennének. Az Én békémet adnám nekik, amit a világ nem adhat. Így üresek, kedvetlenek, és céltalanul bolyonganak a világban. Kislányom, imádkozz! Imáidra és áldozataidra sok lélekkel jutalmazlak meg. Sokan megkapják Tőlem a megtérés kegyelmét, sőt még haláluk óráján is megadom nekik a bűnbánat kegyelmét, és így megmenekülnek az örök kárhozattól. Életetek értelme és célja ez legyen: Maradéktalanul teljesítsétek rátok vonatkozó örök szent tervemet! Tudjátok mit jelent ez? Azt, hogy életetek minden pillanatában legyetek készek mindig ellene mondani a sátánnak, és minden kísértésének, és tegyetek jót mindenkivel, akiket elétek hozok. Döntsetek mindig Mellettem, vagyis teljesítsétek törvényeimet, amely a szeretet főparancsa, és a tíz parancsolat.
Most Lelkem édességéről beszélek neked. Lelkem édessége ti vagytok, ti kisded lelkű, kiválasztott drága gyermekeim. Tibennetek gyönyörködöm. A ti áldozatos szeretetetek meghódítja Szívemet. Kiosztom kegyelmeimet nektek, és mindazoknak, akiknek kéritek. Nem fordulok el soha tőletek. Bármit kértek, megkapjátok, ha az a lelketek, és mások lelkének üdvére válik. Legyetek jók! Tartsatok ki mindhalálig! Ti, akik Velem együtt vállaljátok az áldozatokat és szenvedéseket a lelkekért, különösen nagy jutalomban fogtok részesülni országomban. A legmagasabb fokú örök boldogság részesei lesztek. Ó, ti megváltott gyermekeim! Most azokhoz szólok, akiknek tétova a léptük. Hol közelednek Felém, hol pedig eltávolodnak Tőlem. Ó, ha tudnátok, mily nagy boldogságot készítettem nektek! Nem mulasztanátok el egyetlen percet, egyetlen alkalmat sem, hogy szolgáljatok Engem embertársaitokban. Önmagatokat megtagadva követnétek Engem a keresztúton, keresztetekkel a vállatokon. Ez azt jelenti, hogy nem a saját kényelmeteket és szórakozásotokat keresnétek, hanem azt, hogy hogyan szolgáljatok Engem a felebarátban, akiket elétek hozok. Példamutatóan teljesítenétek állapotbeli kötelességeiteket. Gyermekeitek szeretetteljes és lelkiismeretes nevelését, hitvestársatok odaadó szeretetét. Nem az érte járó jutalomért, hanem Irántam való szeretetből, mert csak így van értéke. Mert minden szeretetből fakadó jócselekedetnek értéke van Atyám országában. De aki csak számításból, az érte járó jutalomért cselekszi a jót, az már itt a földön megkapta fizetségét.”
 

A Szentlélek imája bennem: „Hőn imádott Uram! Mindenek fölött szeretlek Téged! Ha Te rám nézel, elolvadok. Tekinteted áthatol bensőmön, mint a tűz, és elolvad bennem a lelkem. Ha Te velem vagy, megnyugszom. A béke, amelyet belém árasztasz, olyan, mint az óceán. Végeláthatatlan, békés és szelíd. Ha Te szólsz hozzám, az bölcsességet ad. Célt és értelmet kap az életem. Értelmem szeme pedig megkapja a tisztánlátást. Mindig csak Veled vágyódom együtt lenni! Olyan jó, hogy Te sohasem tagadod meg Magadat tőlem. Kérlek, soha ne távozz el a Te kis ostyádtól, tőlem! Te vagy az élet, a boldogság, és az örökkévalóság. Ó imádott végtelen Szeretet, gyógyíts meg engem! Add, hogy kigyógyuljak minden önzésemből, türelmetlenségemből, és kételyemből! Te légy bennem a tűzszikra, amely lángra lobbantja szívemet, lelkemet, amely egyre csak Utánad eped! Ó kérlek, formálj, alakíts Magadba engem! Add, hogy meghaljak magamnak, és csak Neked éljek örökkön örökké!  Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr607319036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása