HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

2020.03.31. 09:18 :: lowoa

Drága Mennyei Édesatyám!

Hálás szívvel köszönöm a gondoskodó szeretetedet, hogy vezeted, vigyázod az életemet, a családom és a közösségem életét. Köszönöm a tanításokat, most különösképpen azt, ahogy megmutattad nekem, hogy én is, mint a tékozló fiú bátyja, mindig a Te közeledben, a Te oltalmadban lehetek, Veled közösségben élhetem az életem. Bocsásd meg, ha ez természetessé válik, hogy néha elvész ennek a létnek a gyönyörűsége. Kérlek, Uram hordozz továbbra is a tenyeredben. Jézus érdeméért kérlek, újítsd bennem folyamatosan a szabadítás örömét. Ámen


Köszönjük Jézus Krisztus a bennünk való életedet, ezt a győzelmes életet. Áldunk azért, hogy Te éled ezt az életet. Kérünk, áldj meg minket, szólj még hozzánk, amire szükségünk van, add meg Igédben. Kérünk, készíts fel minket a szolgálatra, és hadd lehessünk boldog közösségben Veled és egymással. Ámen

(T.L.)


URam! Add, hogy jó és hűséges tanítványod lehessek, s ne a magam igazát, hanem a Te igazságodat keressem és éljem, életem minden napján! Ámen
Uram! Adj nekem nemes, szolgálni-tudó lelket, mindenekelőtt erőt és kitartást, hogy tetszésedre éljek, s egész életemmel embertársaim javát szolgálhassam! Ámen


Uram, Jézus! Te vagy az igazság és én vállalni akarlak bárki előtt. Ha kell szenvedni is akarok érted. Persze tudom, én se vagyok különb a fogadkozó és tagadó Péternél, de segíts megállnom a hitben és Téged hűségesen képviselnem. Ámen


Uram, Királyom!
Mindig szeretettel, de önmagunkkal szembesítesz, a mi bűneinkkel. A hamisságot, és a hitetlenséget fogalmazod meg bűnnek, ami elválaszt bennünket Tőled, és még az embertársainktól is.
Telve van az ember szíve félelemmel, legtöbbször hasonló bűnös emberektől félve vagy, hogy elveszítünk valami világi nagy lehetőséget és közben nyomorultul szenvedve lelkileg, testileg rámegy az életünk és megtapasztalhatjuk, hogy elvész, ami miatt nem vallottunk meg téged.
Emlékszem, amikor ebben megpróbáltál: fegyveres testületnél dolgoztam, és még akkor csak vallásos voltam, de kitudódott a beszédemből is, a lányomat is látták a templomba bemenni, és egy munkatársi összejövetelen hátulról, alattomosan támadva  megkérdezték, hogy tudom-e hogy a gyerekemet hol látták? Kérdeztem, hogy hol?  A templomban – jött a válasz.  Hála az Istennek már azt hittem, hogy a kocsmában, vagy valami rossz helyen – szóltam.
Én akkor nem tudtam, hogy a parancsnokom is ott volt egy helyen, ahol nem láthattam. Tovább feszítették a húrt, és kérdezték, mi lesz, ha kitudódik, mert ez itt tilos és a munkám elveszthetem! A gyermekem emberként egyedül neveltem.
Eltartott ez egy ideig, végül mondtam: Ha ezért elvesztem, akkor ad másik munkahelyet az Istenem!
Ekkor ki lépett a parancsnokom az eddigi helyről, és mindenki engem nézett, most mi lesz!??
Ő odajött hozzám, megpuszilta a fejemet és azt mondta: Olyan jó hogy Neked ilyen hited van, mert amiben én hittem abban csalódtam. Itt Isten drága kegyelméből összetört minden. Ma is jó erről másoknak bizonyságot tenni, mert a krisztusi szabadság, és a teljes szeretet kiűzi a félelmet a szívből. Örülök és boldogan vallom: Jézus enyém! Ámen (Trezsimama)


Uram! Könyörgök a lelkészekért, hogy ne kiszolgálni akarják a rájuk bízott gyülekezeteket! De könyörgöm a gyülekezetekért is, hogy el tudják fogadni a nekik szóló igei üzeneteket! Ámen

 

Uram! Némíts el bennem minden önző gondolatot, hogy szívemet megtöltse a Te szereteted, s felszabadultan szolgálhassam mindazokat, akiket mellém adtál és ezen a mai napon is elém hozol! Ámen

 

Uram! Segíts nekem megőriznem a Tőled kapott méltóságomat, hogy tetszésedre élhessem szolgáló életemet! Ámen


URam! Vedd el belőlem a készséget a rosszra, s erősíts meg a jó cselekvésében minden nap! Ámen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr937395608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása