HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.03. 09:32 :: lowoa

2018. április 3. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Arra választottalak ki titeket, hogy hallgassátok tanításomat, és még jobban elmélyüljetek Evangéliumomban. Én a színtiszta Szentírást ismétlem nektek. Jaj annak, aki mást hirdet, aki meghazudtolja és kiforgatja szavaimat. Méltán mondta ezekre Szent Pál apostol: „Átkozott legyen!”

 

Gyermekeim! Nagyon sokan tévelyegnek a pokol felé vezető úton. Azt hiszik, hogy egy-egy emberi méltóságnak engedelmeskedve jó úton járnak. Jóllehet ismerik a Szentírást és az Evangéliumot, mégis ellenkeznek vele, mert Fölém helyezik elöljáróikat, akik a sátán megtévesztettjei.

 

Drága kicsinyeim, ti soha ne kövessétek ezeket! Én nem vagyok személyválogató, Nekem mindegy, hogy király, vagy rabszolga, bíboros vagy pap, hívő vagy hitetlen. Előttem mindenki csak és kizárólag a cselekedeteiről ad számot. Mindenkit az Általam adott talentumairól kérek számon. Akinek tíz talentumot adtam, annak annyival kell elszámolni. Ha valakit a püspöki székbe helyeztem, annál többről kérem számon. Mert ő ismeri a teljes Szentírást, annak minden mondatát, és jaj annak, aki mást hirdet, mint amit Én bíztam rá. Emlékeztek az Evangéliumra, amikor ezt mondtam? Jaj neked, Korozain! Jaj neked, Betszaida! Ha Tíruszban és Szidonban történtek volna a csodák, amelyek nálatok történtek, már régen szőrzsákban és hamuban tartottak volna bűnbánatot. Ezért Tírusznak és Szidonnak tűrhetőbb sorsa lesz az ítéleten, mint nektek.És te Kafarnaum! Vajon az égig emelkedel? A pokolba süllyedsz. (Lukács 10, 13-15.) A „jaj”, a kárhozatot jelenti. Szent Pál apostol így írja: „Jaj nekem, ha nem hirdetem az Evangéliumot.” Ez azt jelenti, hogy ha ő, akire rábíztam ezt a feladatot, és nem hirdette, hanem kiforgatta volna, elkárhozott volna. Én ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. Szavaim érvényesek minden korra. Ugyanez vonatkozik a ma és az ezután élő igehirdetőkre, ami Szent Pálra is. Apostolaimnak ezt mondtam: „Menjetek el az egész világra, hirdessétek az Evangéliumot minden népnek.” Az apostolutódoknak, a felszentelt papoknak és minden megkeresztelt hívőnek is ugyanaz a feladata. Mindnyájatokat ezzel a küldetéssel hatalmaztam fel. Ahova nem jutnak el papjaim, oda a laikus híveknek, a megkeresztelteknek kell vetni a jó magot, az Én Igémet. Erre mondtam: „Ti pedig választott nép, királyi papság, szent nemzet, megváltott nép vagytok, hogy hirdessétek annak üdvözítő tetteit, aki a sötétségből meghívott titeket az ő csodálatos világosságára.” (1Péter 2,9) Mindnyájatokat ezzel a küldetéssel hatalmaztam fel. Erről kérlek számon benneteket. Ha megteszitek, amit mondtam, értelmet és célt nyer Bennem életetek. De ha hátat fordíttok Nekem, elszáradt szőlővesszők vagytok, amelyet levágnak és az örök tűzre dobnak. Újra mondom: az életeteket az Isten szolgálatára kaptátok. Nektek féltékenyen szerető Istenetek van, Aki nem tűri meg, hogy bálványokat imádjatok, és bármi szenvedélyt, vagy bárkit Ő elé helyezzetek. Én sem helyeztem Atyám üdvözítő terve elé senkit és semmit. Sem a félelmemet, amikor a Gecemáni-kertben vérrel verejtékeztem, sem az Édesanyámat, akit ezen a Földön a legjobban szerettem: még őt is átengedtem a keserű fájdalomnak, kínnak és gyötrelemnek, mert azt akartam, hogy társam legyen a szenvedésben és a Megváltásban. Tudtam Én jól, hogy szerető Szívének mekkora szenvedést fog okozni, hogy Engem a keresztúton és a keresztfán látott. Ha isteni erőmmel meg nem erősítettem volna, belehalt volna kínjaiba. De mert szükségem volt rá Atyám örök tervének megvalósításában, ezért megerősítettem hitét, szeretetét és alázatát. Ő mindvégig megmaradt alázatos szolgálóleánynak, aki úgy tekintett magára, mint az Örök Atya rabszolgájára. Mint Istennek szentelt személy és kiválasztott, az Én földi Anyámmá lett, de mindvégig tudta, hogy Én elsősorban az Atyáé vagyok, és neki mindig át kell Engem engedni az Atya akaratának. Ezért a lelkében mindig az első mondat visszhangzott, amit az angyalnak válaszolt: „Íme, az Úr szolgálóleánya vagyok, legyen nekem a te Igéd szerint!” Csak úgy tudta elviselni keserves kínszenvedésem látványát, hogy újra meg újra felajánlott Engem az Atyának, mint Neki szentelt engesztelő Áldozatot, és az Én kínszenvedésemmel és kereszthalálommal egyesülve az Ő egész életét: az Atya dicsőségére és a lelkek megmentésére.

 

Drága gyermekeim! Ezt a lelkületet kérem tőletek is, amelyre példát adtunk: Én és Édesanyám. Ti is ajánljatok fel Engem a Mennyei Atyának, az Én sebekkel és vérrel borított, megalázott testemet, Szűzanyátok hétfájdalmas szeplőtelen Szíve és könnyei által. Kettőnk szenvedésével egyesítve minden áldozatotokat és szenvedéseteket a lelkek megmentéséért.

 

Gyermekeim! Tegyétek meg ezt mielőbb, és folyamatosan minden nap, valahányszor csak eszetekbe juttatom, vagy szenvedést engedek meg. Kérésem sokkal időszerűbb, mint valaha a történelem folyamán. A sátán ádáz szellemi harcot folytat a lelkekért. Mindenféle módon el akarja buktatni, és meg akarja kaparintani őket. Rengetegen mennek a pokolra. Ha csak egyetlen lelket tudtok megmenteni közbenjáró imátokkal és szenvedésetekkel, már nem éltetek hiába.

 

Gyermekeim! Nagyon közel van a Nagy Figyelmeztetés. A világ már annyira mélyre süllyedt bűneiben, hogy kénytelen vagyok figyelmeztetni őket. Maga a Szentlélek avatkozik közbe: megvilágosítja az elméket és a szíveket. Az a nap forróbb lesz minden másnál, minden eddiginél. Kívül-belül égetni fog. Belül azért, mert a bűnösöket mardosni fogja lelkiismeretük. Látni fogják cselekedeteiket, amelyekkel oly mélységesen megbántották a Mennyei Jó Atyát, Engem, Megváltójukat, a Szentlelket és a Szűzanyát. Látni fogják irántuk való végtelen szeretetünket, hogy minden igyekezetünkkel meg akarjuk menteni a lelküket. Látni fogják keserves kínszenvedésemet, melyet miattuk szenvedtem el, hogy megmentsem a lelküket. Akkor lelkükben mélyen megrendülve, őszinte bűnbánatot fognak tartani, megtérnek Hozzám, ezzel megmentik a lelküket. De lesznek megátalkodottak, akik továbbra is a Szentlelket káromolják, vagyis a megismert igazság ellen tusakodnak. Ezek a menthetetlenek csoportjába tartoznak. A Nagy Figyelmeztetés után ők lesznek minden baj okozói.

 

Gyermekeim! Készüljetek, mert közel a vég! Közel vannak próféciáim beteljesülései. Akik életszentségben élnek, éljenek még szentebbül! Akik még keresnek Engem, keressenek még buzgóbban, hogy mielőbb Rám találjanak! Imádkozzatok! Imádkozzatok! Imádkozzatok! Imáitok eléri a bűnösöket, akiknek kéréseitekre még több kegyelmet adok, és sokan megtérhetnek közülük.

 

A ti fegyveretek az ima legyen! Egyetlen üdvözlégy, vagy rózsafüzér, vagy bármilyen hittel mondott ima nagyobb fegyver a gonosz ellen, mint a kard, vagy a küzdelem.

A harc örökre eldőlt, a győztes Én vagyok, de megengedem ellenfelemnek a csatározást, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá váljon, hogy az emberek melyik oldalra állnak. Ez most a nagy szétválasztás ideje. Úgy is mondhatnám, hogy az Egyház összeomlása, mert mindazok, akik Egyházamban a fenevadat szolgálják, vagyis eretnekek, tévtanítók, paráznák, gyilkosok, kicsapongók, úgy összeomlanak egy pillanat alatt, mint a kártyavár. De éppen az üldözés miatt fognak megerősödni igaz, hű papjaim és híveim a földalatti Egyházban, akik minden áldozatot, szenvedést, még a vértanúságot is vállalják hitük megvallásáért.

 

Gyermekeim! Kerüljetek minden eretneket, tévtanítót! Ne engedelmeskedjetek nekik! Ti csak Engem, a Keresztre feszítettet szolgáljatok, Aki örökké élek, uralkodom és szeretlek benneteket.

 

Gyermekeim! Már mindent elmondtam nektek. Az idő eljött. Higgyetek az Evangéliumban! Térjetek meg, éljetek halálra készen, mert csak egy a biztos: a halál. Minden pillanatban úgy éljetek, ahogy halálotok pillanatában szerettétek volna, hogy éltetek volna. Erre áldalak meg titeket, kicsinyeim, Szívem túláradó szeretetével, üdvözítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Róma 9, 6: „Isten biztos ígérete”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr4513847988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása