HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.04. 09:31 :: lowoa

2017. április 4. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Az óra itt van. Hamarosan rejtekbe kényszerültök. Készüljetek! Mindazt, aki megvall Engem, üldözni fognak. Egyházam kettészakad. Lesz egy hivatalos Egyház, ahol Én nem leszek többé. És lesz egy földalatti Egyház, ahol a rejtekben Engem imádtok a Legméltóságosabb Oltáriszentségben. Engem, Akit keresztre feszítettek a ti üdvösségetekért. Titeket is üldözni fognak Értem. Nagyon sok vértanúm lesz. Erre készüljetek. Már most így imádkozzatok: „Jézusom, elfogadom a halált értem átszegzett Kezedből úgy, ahogy azt nekem szántad, és az idejét akkor, amikor Te akarod.” Ha teljes szívetekből elmondjátok ezt az imát, nagy békét adok a lelketekbe. A szíveteket megtöltöm Irántam való szeretettel. Vértanúságotok könnyű lesz és édes, mert a szeretet szárnyain vágyódtok Hozzám, üdvözítő Királyotokhoz. Én pedig teljesítem vágyatokat. Halálotok pillanata égi születésnapotok lesz. Letörlök szemetekről minden könnyet. Örökké ujjongó örömmel fogtok dicsőíteni és imádni Engem. Vég nélkül hálát adtok hatalmas művemért és mindazért a kegyelmemért, amely által üdvözítelek benneteket. Ezt lássátok! A jövőre, örök boldogságotokra szegezzétek tekinteteket! Ne az ideig való szenvedést tekintsétek! Az hamar elmúlik, de érte járó jutalmam örökké tart.

 

Drága gyermekeim! Az óra eljött. Készüljetek fel mindarra, amit előre megmondtam nektek! Higgyetek Bennem! Szavaim igazak és ámenek, beteljesülnek a maguk idejében. Megáldalak benneteket Szívem túláradó szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1912565787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása