2019. 04. 06, Szombat

Láttam, hogy az idős papok közül néhányan olyanok, mint az Egyház tartóoszlopai ebben a világban. Láttam, hogy a szentségek kiszolgáltatása során mélyebben átérzik az Eucharisztia misztériumát. Természetesen itt azokról van szó, akikre nem volt nagy hatással a II. Vatikáni zsinat. Az Úr a fiatal papokat is megmutatta, akik Tőle kapják a hivatást, de sajnos a szívük ki van téve a modern reformoknak és az új tanításoknak. Sokan közülük eltávolodnak a misztériumtól és hagyják, hogy a világ elsodorja őket. Láttam, hogy az ördög így tépi ki az ő szívükből azt a szent vágyat, amit Isten után éreztek. De az Úr megmutatta, hogy van remény arra, hogy ez ne történjen meg mindenkivel. Láttam, hogy egyes papok mellé idősebb papokat vagy lelkitestvéreket helyezett, akiken keresztül Isten jó irányba tereli őket. Belőlük igaz papok lesznek, akik hivatásukat szívből élik meg.

Jézus: „Idősebb felszentelt szolgáim ismerik a valódi Egyház lényegét, és ezért hűségük töretlen Irántam. A Sátán már rég befészkelte magát a papi szemináriumokba, szerzetesi közösségekbe, hogy az új papok szívéből kitépje az Én kegyelmemet, amit a hívásuk során adtam nekik. Kevesen maradtak azok, akik a modern reformokat elutasítják. A bűn szele ugyanis már mindent átjár. A Sátán nem alszik, inkább szorgalmasan munkálkodik azon, hogy lerombolja Isten művét. Ennek ellenére bármekkorára hatalmasodik a bűn, az Én kegyelmem soha nem szűnik meg. Ez az Én szeretetem titka. Még a bűn sem gátolhat Engem abban, hogy szeressek. Most hatalmas zűrzavar van a világban, ami nem más, mint a jó és a rossz fogalmának a bizonytalansága. Hamarosan ennek véget vetek, amint alkalmasnak látom azt az emberiség üdvössége szempontjából.”