2020. 04. 08, Szerda

Jézus:

„Gyermekeim, Magyarország Édesanyám országa. A magyar nép bűnei az égbe kiáltanak, ezért nektek is meg kell tapasztalnotok a tisztulást, amely szenvedéssel jár. Fájdalmas szívvel látom, hogy ebben az időszakban kevesen kiáltanak fel Hozzám bűnbánó szívvel, különösen most, amikor közeledtek Húsvét napjához. Én, az Úr még most is várom a magyarok megtérését! Azoknak, akik hűségesek Hozzám, nem lesz mitől félniük, mert gondoskodni fogok róluk. Akik eltávolodnak Tőlem, a kegyelmemtől fosztják meg magukat. Ebben az időszakban próbatétel alatt álltok, hogy vajon kitartotok-e Mellettem.

 

Gyermekeim, a koronavírus, mint világjárvány megrostálja Egyházamat és az egész világot is. Felszentelt szolgáimnak (papok, szerzetesek) is meg kell térniük, ha élnek a lehetőséggel. Édesanyám számtalan országban megjelent és közvetítette üzenetemet az emberiségnek. A próféciák a szemetek láttára és a fületek hallatára beteljesednek. Csak az ima, böjt lassíthatja le az események sorozatát, hiszen az események összefüggnek egymással és egy irányba haladnak, vagyis a vég felé.

 

Gyermekeim, ez a Húsvét más, mint az eddigi években. Attól különbözik ez a nagyböjti és húsvéti időszak, hogy maga az esemény elveszítette az ünnepélyességét. Nincs vendégség, agapé, ahol gyermekeim együtt ünnepelhetnének, hiszen a Megváltás a legnagyobb örömhír. Most nem külsőleg kell átélnetek a húsvéti időszakot, hanem belsőleg. A megújulás a belsőtökben kezdődik el! Ez kegyelem számotokra, hiszen a megtérésnek is belülről kell fakadnia. Én, a ti Megváltótok veletek vagyok. Nem vagytok elzárva Tőlem, mert Engem az idő és a tér nem korlátoz. Amikor imádkoztok és szentmisét hallgattok, valamint lelki áldozást végeztek, ott vagytok Előttem misztikusan és Én áldoztatlak meg titeket, ezért érzitek a lelki áldozás során a kegyelmet és a békét, amely a szíveteket eltölti.”