HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.09. 09:40 :: lowoa

2012. április 9. Szentségimádáson Jézus: “Rengeteg vértanúm lesz. Most egy nagy keresztényüldözés van kibontakozóban. A történelem legnagyobb keresztényüldözése. Vigyázzatok! Legyetek éberek! Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudhatjátok sem a napot, sem az órát. De azt igen, hogy mindez közel van. Már csak karnyújtásnyira. Én nem teszek addig semmit, amíg prófétáim által előre meg nem mondom nektek. (Ámosz 3,7-8.) Vegyétek komolyan figyelmeztetésemet! Éljetek halálra készen, hogy bármelyik pillanatban oda tudjátok adni az életeteket Értem! Maga az üldözés nem tart sokáig, de rengeteg lesz a halott. Sokakat ki fognak végezni Értem. Azért, mert tanításomat elutasítják, Engem pedig megvetnek. Titeket pedig úgy kezelnek, mint leölésre szánt vágójuhokat. (Zsolt 44,23) “Minket minden időben Teérted irtanak, s vágójuhok módjára tartanak.” Róm 8,36) Ha kitartotok Mellettem, nagy lesz jutalmatok a mennyben. Azért azt mondom nektek: ne a földi dolgokkal foglalkozzatok, ezektől szakadjatok el! Arra legyen gondotok, ami odafönt van. (Kol.3,2) Az Isten dicsőségét növeljétek azáltal, hogy mindhalálig való hűségetekkel jó példát mutassatok másoknak, és jócselekedeteitek láttán miattatok dicsőítsék az Istent. Ha így tesztek, ti lesztek az Egyház drága magvetése. Mondom nektek: készüljetek, mert hamar kitör egy nagyméretű keresztényüldözés! Készüljetek, mert a véreteket fogják kiontani! Sok lesz a halott. De ne féljetek! Az Én erőmet és kegyelmemet adom nektek. Én veletek maradok minden nap, de különösen a nagy szorongatás idején. Ne féljetek! Olyan lelki erőt és kegyelmet adok, hogy megvallotok Engem az emberek előtt, és kitartotok Mellettem mindhalálig. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Megújult Egyházamban egy akol lesz és egy Pásztor. Én Magam fogom vezetni a Szentlélek által. Szentlelkem fénye be fog ragyogni minden lelket. Mindenkinek megadja a tisztán látás kegyelmét, és Ő fog munkálkodni minden lélekben. Lángra gyújtja a szíveket Irántam, a legfőbb Jó iránt, Aki köztetek trónolok a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Mindenki imádni és dicsőíteni fog Engem, és hálát ad Nekem kereszthalálomért, drága Szent Vérem kiontásáért, megváltásom szent művéért.” 2012. április 9. Szentségimádáson a Szentlélek imája: “Hőn imádott édes jó Jézusom! Kitárom Előtted szívem ajtaját. Szívem egyedül csak a Tiéd. Kérlek, tartózkodj benne mindig, egész életemben! Csak a Tiéd akarok lenni. Csak Téged akarlak szolgálni életem minden percében, amíg csak ki nem lehelem lelkemet.
Jézusom, hőn imádott áldott Szent Királyom! A szívem csak Téged szeret, csak Érted lángol. Te gyújtottad meg ezt a lángot, mert a Te Szíved előbb lángolt értem. Már ott a keresztfán, amikor kínhalált haltál értem, irántam való végtelen szeretetből. Miattam is mondtad: “Szomjazom.” Az én lelkemre szomjaztál, hogy megtérjek Hozzád, és üdvözíts engem. Áldott légy érte, hogy lehajoltál hozzám, nyomorult méltatlan bűnöshöz, és megszólítottál: “Áldozz meg!” A szívembe akartál térni, hogy betöltsd életemet, de az én beleegyezésemet kérted. Majd amikor örömmel engedelmeskedtem hívásodnak, ezt mondtad:
“Térjél be közéjük!” És én Szentmise után boldogan újságoltam el a plébános atyának. Ez 1983. augusztus 7-én, vasárnap történt. Úgy tűnik, mintha csak ma lett volna. Az idő sas szárnyakon elszállt. Most itt vagyok Előtted. Te beszélsz hozzám, és én leírom. Tíz kötet meghívásod gyümölcse, és a rengeteg lélek, akik üzeneteid hatására megtértek, megkeresztelkedtek. Lángra gyújtottad a szívüket, és átadták az életüket Neked. Sokan meggyóntak, és rendszeres áldozók lettek. 1987 júniusában mondtad: “Mindig lesznek tanítványaid.” Akkor még nem értettem. De most már minden világos. Az üzenetek, amelyeket Te diktálsz, rengeteg embert vonzanak Hozzád, és elvezetnek az életszentségre. Mily nagy kegyelem! Mekkora csoda! Köszönöm a szavakat, amelyeket az ajkamra adsz, hogy Téged közvetítselek. Köszönöm ezt a sok kegyelmet, amelyben engem, méltatlant részesítesz. Köszönöm, hogy kiválasztottál, és köszönöm azt a hatalmas vágyat, amelyet a szívembe adtál, hogy Téged a legméltóságosabb Oltáriszentségben magamhoz fogadjalak. Köszönöm, hogy annyira vágytam Rád, és annyira szerettelek, hogy képtelen lettem volna nemet mondani. Ó, Uram, Te Mindenható vagy. Mielőtt kegyelmet adsz, megadod a szívbéli vágyat is annak befogadására. Mily nagy boldogság Neked igent mondani. Nem lehet hasonlítani a régi életemet ahhoz az újhoz, amióta megszólítottál és meghívtál az Általad alapított Anyaszentegyházba. Mily nagy gazdagság, és mekkora erőforrás a Te drága Szent Tested és Véred! Te Magad vagy a védőpajzs a sátán kísértései és minden bűn ellen. Ó, én Uram, én Istenem, és Mindenem! Kérlek, add meg, amire oly nagyon vágyom: legyen egy akol és egy Pásztor, hogy mindnyájan egyek legyünk, mint ahogy az Atya és Te egyek vagytok. Ezért szüntelen imádkozni kell, főleg nekünk, katolikusoknak, mert nálunk van az egyetlen igazi templom, Krisztus drága Szent Teste és Vére, amelyről Ő Maga mondta: “Romboljátok le ezt a templomot (Jeruzsálemben), és Én három nap alatt felépítem azt.” Harmad napra feltámadtál a halálból, és feltámadott Testeddel és Véreddel vagy jelen minden átváltoztatott Szent Ostyában, és annak minden morzsájában. Minden Szentáldozáshoz járulónak Magadat adod ételül és italul, amely az örök élet záloga. Jaj szoknak, akik bűnben veszik magukhoz, mert ők a kárhozatukra veszik. Jézusom irgalmazz nekik, és add meg nekik a tisztán látás kegyelmét, hogy felismerjék és meggyónják bűneiket, és mindig csak tiszta lélekkel járuljanak Hozzád, az örök élet Szerzőjéhez. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr247319150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása