2020. 04. 17, Péntek
Jézus:
„Ebben az időszakban sok gyermekem beleesik a lanyhaság állapotába. Kik is a lanyha lelkek? Azok, akik közömbössé válnak az Én tanításom iránt. Akikben nem ég a vágy a szentségek után, mert jól érzik magukat ebben a helyzetben. Egyházam felmentést adott a vasárnapi Szentmisék alól, de ez nem jelenti azt, hogy az Úr napját már nem kell megszentelni. Az Én törvényeim élő törvények és örök érvényűek. Én tekintettel vagyok Egyházamra és a járvány miatt kialakult helyzetre, de a járvány nem ment fel titeket az alól, hogy ne törekedjetek továbbra is az életszentségre és a bűn elkerülésére! Ha a töredelem elvész bennetek, akkor lanyhákká váltok és onnan már nehezebben tudtok ismét felemelkedni Hozzám. Kegyelmem azokban a lelkekben tud kibontakozni, ahol a szív törekszik és szüntelen vágyakozik Utánam. Aki közömbössé válik, ott a lélek közömbös lesz Isten iránt és a bűn lassan természetes lesz számára. Óvva intelek titeket attól, hogy a bűnt természetesnek tartsátok, hiszen a bűn lényege éppen a természetellenesség! Aki vétkezik, az szembe fordul a szeretet forrásával, aki Én vagyok.
Gyermekeim, a mostani állapot sivársággal és ürességgel jár. A hit még jobban csökken az emberekben, mint eddig valaha. Minél több idő telik el az utolsó gyónásotok után, annál nehezebb a lelketeket éberen tartani a lelkiismeretvizsgálat terén. Ahol van lehetőség a szentségekhez járulni, ott éljetek a gondviselésem kegyelmével, ha az egészségi állapototok engedi! Aki tud a lehetőségekről és mégsem él vele, az ne panaszkodjon és ne mentse fel magát, amikor számon fogom kérni. Tudjátok meg, hogy Én mindent látok és ismerem a szívetek szándékát. Bizony mondom nektek, hogy a sátán bármennyire szorgalmas, a terve megvalósításában sohasem lesz tökéletes. Bár a kereszten függve legyőzöttnek láttak Engem a farizeusok és a bukott angyalok, mégsem vették észre, hogy az Én áldozatom volt az ára a győzelemnek. Atyám sohasem fogja megengedni, hogy megszűnjön teljesen az Én áldozatom, mert örök és ez azt jelenti, hogy eltörölhetetlen. A sátán sikeresen viszi végbe terveit, céljait, ám Én tökéletesen hiúsítom meg az ő tetteit. A bűn egy ideiglenes állapot, a szeretet azonban soha nem szűnik meg, mert Én magam vagyok a szeretet. Tökéletességem titka az örök szeretet, melynek szüntelen körforgását a bűn sem tudja megállítani.”