2019. 04. 22, Hétfő

Mennyei Édesanyám megjelent a Notre-Dame székesegyház fölött, amely a „Mi Asszonyunk” nevet képviseli. Láttam, hogy a tűzvész mögött olyan emberek álltak, akiknek kezében kőműveskanalak voltak. A Szűzanya lábánál Franciaország zászlaját láttam, mely fölött az angyalok sírtak. Hallottam, ahogyan Édesanyám a következőt mondta:

„A Sátán arra ösztönözte a szabadkőműveseket, hogy rombolják le a Notre-Dame templomát. Ez a templom Franciaország keresztény hitét jelentette, mivel már évszázadok óta fennállt. Gyermekeim, ez az esemény jel arra, hogy Párizs hamarosan lángokba fog borulni. A francia nép elhagyta Istent és ennek következményei a szemetek láttára valósulnak meg. A szabadkőműveseknek sikerült elérnie, hogy a Fiamba vetett hitet megszüntessék. De ez nem volt elég nekik. Célként kitűzték maguknak, hogy az emberek szívéből engem is kitépnek. Ahogyan az Istenben való hit megszűnik, úgy egy egész ország élete is összedől. Most ismét bűnbánatra és megtérésre szólítom a francia népet úgy, ahogyan annak idején Bernadetten keresztül kértem! Ha nem hallgatnak a kérésemre, akkor Franciaország elvész.”