2019. 05. 04, Szombat

Mennyei Atyámat láttam a trónon ülni. Ő maga mellé hívott engem és azt kérte szemléljem azt, amit Ő lát. Láthattam, hogy a templomok felújítása mögött kik állnak valójában. Ismét azokat láttam, akik kezében kőműveskanál volt. Az ördög ravasz módon a felújításokon keresztül valósítja meg az Egyház megreformálását. A pályázatok, támogatások szabják a feltételeket. A cél az, hogy az oltár oldalra kerüljön, a képek és szobrok eltűnjenek, a padok helyett székek legyenek. Minden arra irányul, hogy az Úr előtt ne lehessen méltó módon hódolni. Láttam, hogy az igaz papok sem tudnak ez ellen tenni, mert akik fölöttük állnak, azok engedelmességre kötelezik őket. A felújítás jó látszata alatt teljesednek be a jövendölések. Az Úr ekkor így szólt:

„Én, a ti Mennyei Atyátok, sok mindent elnézek. Megengedem, hogy kiüresítsétek a templomokat. Ám ha az Eucharisztiától is megfosztjátok házamat, akkor az Én szent haragommal fogtok szembesülni. Ez az egyetlen, amit nem tűrök el. Fiamat súlyosabban meggyalázza az, ha kiteszik Őt a templomból, mint amikor valaki szentségtörő módon veszi magához Szent Testét. Az Eucharisztia a ti üdvösségetek. Aki ezt támogatja, annak jobb lett volna, ha meg sem születik. Hogyan merészelitek az Én akaratomat felülbírálni? Én mindenkinek az üdvösségét akarom. Aki elveszi másoktól a lehetőséget, hogy üdvözüljön, az a kárhozat fia. Imádkozzatok, hogy ez minél kevesebb helyen valósuljon meg!”