HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.31. 06:40 :: lowoa

2015. május 31. Szentségimádáson Jézus…

 

„Drága gyermekeim! Az óra eljött. Már látszanak a jelek. Éljetek szüntelen készenlétben! Ez az élet csak átmenet számotokra. Két végállomás van: örök élet, vagy örök halál. Ti választjátok meg, hogy hol akartok lenni örökké. Nélkülem soha nem juttok be az örök életre. Amint már mondtam, most megismétlem: Én vagyok az út, az igazság és az élet. Az út, amely az örök életre vezet. Az igazság, ami Atyám Igéje, tanítása, a Szent Evangélium. Én azért jöttem el erre a világra, hogy ezt kinyilatkoztassam nektek. Az élet: az Én drága Szent Testem és Vérem. Aki tiszta lélekkel fogadja, annak örök élete van. De aki bűnben veszi magához, az a kárhozatára teszi.

Gyermekeim! Mindent megmondtam nektek. Ti mégis a bűnt választjátok. Pedig az csak újabb és újabb szenvedéseket okoz nektek. Az igazi boldogság Nálam van, mert Én vagyok a szeretet. Nálam jobban senki sem szeret titeket, mert Én az életemet áldoztam a ti üdvösségetekért. Jöjjetek Hozzám, akik elfáradtatok! Én felüdítelek benneteket. Vegyétek magatokra igámat! Az Én igám édes, az Én terhem könnyű. Értitek, mit jelentenek ezek a szavak? Megmagyarázom nektek: aki magára veszi az Én igámat, az Mellettem jön a keresztúton. Őt Én vezetem az üdvösségre. Ha látom, hogy nehéz a keresztje, leveszem válláról, és Én viszem helyette. De aki elveti a Velem való szent közösséget, az eltéved, mert nem talál rá az üdvösség útjára. Aki ledobja válláról a keresztet, az az üdvösségét dobja el, mert kereszt nélkül nincs üdvözülés. Egyedül a kereszt visz az üdvösségre. Ezért mondtam: aki utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel minden nap keresztjét, úgy kövessen Engem. Én a Golgotán és a kereszthalálon keresztül mentem fel Atyámhoz. Számotokra sincs más út, mint az életszentség, és a szeretet, amely áldozatokat kíván. Ha ezen jártok, megkapjátok Tőlem lelketek békéjét és örömét, a mennyben pedig az örök boldogságot. De ha az önzés és a bűn útját választjátok, akkor nem lesz béke, öröm és szeretet a lelketekben. Állandó nyugtalanság, csüggedtség, harag és irigység lesz úrrá bennetek. Erről ismeritek meg magatokat.

Kicsinyeim! Atyám egy csodálatos, gyönyörű országot készített számotokra öröktől fogva. De oda csak azok mehetnek be, akik Istent szeretik. Őt szeretni annyit jelent, hogy megteszitek törvényeit. Aki bűnben él, az magát rekeszti ki, és a kárhozatra megy. Ott a kénköves tóba vetik, ahol lesz sírás és fogcsikorgatás.

Drága gyermekeim! Értelmet és szabad akaratot kaptatok. Ti magatok döntitek el örök sorsotokat. Addig térjetek meg, amíg még itt vagytok! Odaát már nem lehet változtatni a sorsotokon. A halál után végérvényesen lezárul a választás lehetősége. Ott már eldőlt örök sorsotok. A halál nem kopogtat, hanem jön. Bármikor. Nincs korhoz kötve. Hirtelen jön, és sokszor váratlanul. Ezért kértem: éljetek szüntelen készenlétben! Most újra figyelmeztetlek: az idő lezárul, s vele együtt nagyon sok ember élete. Figyelmeztetéseimet vegyétek nagyon-nagyon komolyan! Térjetek meg, még ma! Mert a holnap bizonytalan számotokra. Odaát számot adtok a kapott talentumokról. Erről is, hogy tettekre váltjátok-e figyelmeztetéseimet. Én nagyon-nagyon szeretlek benneteket. Én a keresztfán megszereztem nektek az üdvösséget. De a ti döntéseteken múlik, hogy elfogadjátok-e. Ha süketek vagytok felhívásaimra, és hátat fordítotok Nekem, akkor nektek kell viselnetek a következményeit örökre. Kínszenvedéseiteknek soha nem lesz vége. Az életetek örökké tart. Nincs halál. Csak a testetek válik porrá, mert a porból vétetett. Ezért ne a test kívánságainak tegyetek eleget, mert ez maga a kárhozat, hanem a lélek kívánságait elégítsétek ki, ami a ti üdvösségetek. Lelketek Magától Istentől származik, Aki lelket lehelt belétek, amikor édesanyátok méhében megfogantatok. Ezért a lelketek Magára Istenre szomjazik, hogy Őt megismerjétek, szeressétek és imádjátok. Ha Isten helyett mással akarjátok lelketek szomját kielégíteni, megölitek a lelketeket. Az ilyen ember elevenen halott. Azért, mert a bűn által az örök halált, a kárhozatot hordozza magában.

Kicsinyeim! Olvassátok el az Evangéliumot! Abban mindent elmondtam. Nem lehet két úrnak szolgálni. A bűn elválaszt titeket Tőlem. Ha nem tértek meg, örökre meg lesztek fosztva Tőlem. Ez pedig az örök gyűlölet, az örök halál.

Gyermekeim! A ma még a tiétek. Éljetek a kegyelemmel, amit Tőlem kaptok. Térjetek vissza Hozzám! Irgalmas Szívemet szélesre tárom előttetek. A gyóntatószékben Én Magam oldozlak fel papom által benneteket. A Szentmisén terített asztalra, égi lakomára, a Bárány menyegzőjére várlak benneteket. Szent Testem az Étel, Szent Vérem az Ital, amely a ti örök életetek. Éljetek a kegyelem adta lehetőséggel! Ma még hívogatlak, de holnap már meg kell, hogy ítéljelek benneteket. Vérkönnyeket sírok azok miatt, akik örökre elvesznek. Miattuk hiábavaló volt kínszenvedésem, kiontott Vérem és kereszthalálom. Ó, mily tragédia! Mennyi, de mennyi ember tántorog a széles úton! Nem is sejtik, hogy a vége milyen tragikus. Belezuhannak a pokol tüzébe, a kínok helyére, ahonnan soha többé nincs menekülés.

Gyermekeim!!! Ne legyetek süketek szavaim meghallására! Könyörögve kérlek benneteket, forduljatok el a bűntől! Térjetek vissza Hozzám, és Én üdvözítelek benneteket! Halljátok meg figyelmeztetéseimet, zárjátok szívetekbe, és váltsátok tettekre! Erre áldalak meg benneteket, Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Ezt üzenem X-nek: Drága Kislányom! Nagyon-nagyon szeretlek téged. Nemsokára Magamhoz veszlek. Előttem vannak imáid, és segítő szereteted. Megbánt, meggyónt bűneidre nem emlékezem. Ne foglalkozz ellenségeiddel! Helyezd őket irgalmas Szívembe! Valahányszor eszedbe jutnak, imádkozd el értük a Szent Mihály imát, és a Most segíts meg Mária imát. Lassan, fokozatosan megszabadítalak tőlük, a rágondolástól is.

Kislányom! Az élet rövid. Gondolj többet Rám! Vágyakozz Hozzám a mennybe! Kevesebbet gondolj a földi dolgokra! Minden elmúlik. Minden itt marad. Az imáidat és a cselekedeteidet hozod magaddal. Dicsőíts meg Engem azzal, hogy vágyakozol Hozzám, Szent Színem látására! Olvasd el a Jelenések könyvét, és az Evangéliumot, azokat a részeket, amelyek a mennyországról vannak írva. Hamar lezárul életed. Készülj! Kérd magadra a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét! Megáldalak téged Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr856214008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása