HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

2020.06.01. 04:12 :: lowoa

Ne kívánjátok Tőlem, hogy a Nagy Figyelmeztetés napját siettessem!

2020. 06. 01, Hétfő
Jézus:
„Gyermekeim, sokan abban reménykedtetek, hogy Pünkösd ünnepén eljön a Szentlélek, hogy a Nagy Figyelmeztetés ígérete beteljesedhessen. Bizony mondom nektek, hogy az emberiség nem áll készen erre a hatalmas eseményre. Senki sem tud tökéletesen felkészülni ahhoz, hogy szembesülni tudjon a saját lelki állapotával. Én ígéretemhez hű vagyok, és be fog teljesedni a jövendölés. Ne kívánjátok Tőlem, hogy a Nagy Figyelmeztetés napját siettessem! Nem tudjátok, hogy mit kértek! Csak a legalázatosabb lelkek fogják tudni elviselni az igazságot, amikor önmagukat meglátják az Én szememmel. Tegyétek fel magatoknak őszintén a kérdést, hogy mekkora bennetek az alázat? Különösen a gyónásaitokon elmélkedjetek, mert ott tárjátok fel Előttem a bűneiteket és terheteket. Inkább kérjétek az alázat erényét, mint ígéretem mielőbbi beteljesedését! Többen a családtagjaitok miatt aggódtok, és türelmetlenné váltok a várakozásban. Minden körülményt, szenvedést a családotok tisztulására fordítok. Bizalmatokat gyakran próbálja az ördög megtörni a kísértéseivel. Ezt azért engedem, mert csak így tudtok a teljes ráhagyatkozásban növekedni. Ahhoz, hogy lelkileg formálódni tudjatok, végig kell mennetek a próbatételek útján.
Gyermekeim, a szeretet után az alázat a legnagyobb kincs. Az alázatos lélek a sátán veszedelme! Aki Engem akar szolgálni, annak meg kell hajolnia előttem még akaratában is. Minél jobban ragaszkodtok a saját akaratotokhoz, annál távolabb kerültök Tőlem. Ám minél jobban lemondotok a saját akaratotokról – tetszésem szerint –, annál közelebb kerültök Hozzám. Azt akarom, hogy akaratotok belesimuljon az Én akaratomba, és akkor eggyek lesztek Velem, miképpen Én egy vagyok Atyámmal.”

Mária Magdolna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2315771188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása