2020. 06. 06, Szombat
Az Úr egy látomásban megmutatta, hogy a Szentáldozás során még vannak olyanok, akik nem akarnak kézbe áldozni – ahol kötelező –, és inkább visszautasítják az áldozás lehetőségét. Ők úgy érzik, hogy a kézbe áldozással megbántják az Urat, és ezért inkább nem engedelmeskednek az áldoztató papoknak, akik megbotránkoznak a történteken. Ezek az emberek úgy látják, hogy bátran cselekedtek és ezzel örömet szereztek Jézusnak. Másrészt megmutatta nekem az Úr, hogy többen inkább online, tévén vagy rádión keresztül nézik a Szentmiséket, minthogy személyesen részt vennének rajta. Itt nemcsak az idősekről van szó, hanem a többi korosztályról is.
Jézus: „A kézbe áldozás lehetőségét alázattal elfogadom. Akik elutasítják a kézbe áldozást ott, ahol kötelező betartani, azok Engem utasítanak vissza. Ezzel nem örömet szereznek Nekem, hanem mély fájdalmat. Egyrészt a botrány miatt, másrészt mert megvonják maguktól az Eucharisztiát, mint az üdvösségük táplálékát. Ezzel a magatartással feltűnést keltenek mások előtt, és önmagukat veszélybe sodorják. Az igazán alázatos lélek tud alkalmazkodni minden körülményhez, még a kötelező szabályokhoz is. Legyen elég nektek, hogy ismerem a szándékaitokat, miképpen a szíveteket is! Ezt a jelenlegi állapotot tekintsétek az engedelmesség próbatételének, mert az alázat mellett az engedelmesség erénye is igen jelentős. A bűnt egyedül Nekem van jogom elbírálni! Ha az Én szemmel láthatnátok a történéseket, akkor másképpen beszélnétek, és másképpen cselekednétek. Akik továbbra is otthonról követik a Szentmiséket – holott már személyesen is részt vehetnének rajta –, nem tudják, hogy milyen sok kegyelemtől esnek el. A kétféle részvétel között ég és föld a különbség. Arra buzdítalak benneteket, hogy akinek egészsége engedi és lehetősége van rá, az látogasson meg Engem személyesen a templomban, amely méltó helyszíne az Irántam való hódolatnak, tiszteletnek. A templomban rövid időre kiléphettek a világból, amely zajos és bűnnel teli. Az Én Eucharisztikus jelenlétem békét ad nektek. Olyan békét kaptok a szívetekbe, melyet a világ nem képes nyújtani nektek. Jelenlétem bűnbánatra int titeket, mert legbelül megérzitek szentségemet, mely tiszta és bűntől mentes.”