A bűnbánat növeli Isten dicsőségét

2019. 06. 23, Vasárnap

Jézus egy fa alatt ült és tanított a Mennyben. Az angyalok és az üdvözültek körülvették Őt, és közben nagy figyelemmel hallgatták a tanítást. Láttam, hogy az Úr egyik oldalán egy gyermek volt, aki el sem mozdult mellőle. Én mély bűnbánattal letérdeltem az Ő lábai elé és könnyeimmel áztattam hófehér ruháját. Szavakkal le nem írható az, amit a lélek érez Jézus szentséges jelenlétében. Miközben könnyeim hullottak, érdekes megtapasztalásom volt. Az Üdvözítő feje fölött a glóriát láttam, melynek fénye egyre jobban növekedett. Hallottam, ahogyan az angyalok Isten dicsőségéről zengenek.

Jézus azt mondta nekem: „Egy lélek őszinte bűnbánó könnyei növelik az Én dicsőségemet a Mennyben. Nincs nagyobb örömöm annál, mint amikor egy lélek alázattal felismeri a semmiségét. Te, gyermekem, sokszor könnyezel, mert érzed szeretetemet. Lelked érzékeli királyi fönségemet. Az Én igéim soha nem múlnak el, mert örökké élnek. A lelkek számára tanításaim sohasem unalmasak, mert új és új szemszögből látják át szavaim értelmét. Ezt a kegyelmet adom az égi üzeneteken keresztül a gyermekeim számára is, hogy általa közelebb kerülhessenek az evangélium titkának megértéséhez.”