2020. 06. 30, Kedd
Láttam, hogy Amerika fölött a mi Urunk véres könnyeket hullat, hiszen a rasszizmus elleni tüntetések során arra buzdítják az embereket, hogy a templomokat pusztítsák el, Jézus szobrait pedig döntsék le. Láttam, hogy a gyűlölet mögött a bukott angyalok seregei állnak, akik meg akarnak semmisíteni mindent, ami Istennel kapcsolatos, még az Ő emlékét is kiakarják törölni az emberek szívéből.
Jézus: „Gyermekeim, a sátán ott okoz ellentéteket, ahol csak tud. Onnan ismerhetitek fel az ő működését, hogy először az embereket egymás ellen fordítja, aztán pedig Ellenem. A szemetek láttára nyíltan megy az Isten elleni lázadás. Ellenségem célja a polgárháború kirobbantása, mert utána következhet a világháború. A sátán nem elégszik meg a világban jelenlévő abortuszokkal, gyilkosságokkal, erőszakkal, hazugságok terjesztésével, a paráznasággal, az erkölcstelen életmóddal, a bálványokkal, a pénz uralmával. Az ő szomjúságát ez nem enyhíti, csak az, ha az emberek örökélete is elvész. Nem számít, hogy jók vagy gonoszak. Célja az ember elpusztítása, miután Engem már kirabolt a szívükből. Ha tudnátok, hogy a sátán gonoszsága mennyire csillapíthatatlan, akkor félelmetekben azonnal Hozzám menekülnétek. Akik őt szolgálják, azoknak az egész életüket félelem, nyugtalanság fogja kísérni. Én a szeretet Istene vagyok. Nem teszek különbséget közöttetek. Mindnyájan az Én gyermekeim vagytok. Az Én szememben egyenértékűek vagytok. Az üdvösséget nem tagadom meg senkitől sem, kivéve azokat, aki önként elutasítják maguktól ezt a lehetőséget.  Imádkozzatok, mert ez tovább fog fokozódni olyannyira, hogy az ember életének, tulajdonának védelme kérdésessé fog válni!”
Mária Magdolna