HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.02. 08:20 :: lowoa

2010. július 2. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom, Szívemnek gyöngyszeme! Nagyon-nagyon szeretlek téged. Még mielőtt lettél, Én már szerettelek. Minden teremtmény az Én szeretetemből jött létre. Minden embert Én akartam, hogy legyen. Azokat is, akiket nem engednek megszületni. Úgy bánnak velük, mint egy tárggyal. Ez útban van, hát odébb teszem, hogy ne legyen terhemre. Ez mérhetetlenül nagy fájdalmat okoz Nekem. Nagyon visszatetsző Számomra, amikor egy kismamára azt mondják, hogy terhes. Ez nagyon rossz kifejezés. A teher szót akkor alkalmazzák, amikor valakinek rosszul megy a sora. Pl. gondterhelt, vagy túlterhelt, vagy sok terhet cipel. Nagy terhet jelent valakinek pl. egy rossz körülmény, stb. De egy édesanya vidám, örül, hogy kisbabája lesz. Várja, és már előre szereti. Gondoskodik róla. Olyan ételeket eszik, ami a babának jó. A szülők bevásárolják a babakelengyét, és a baba bútorokat. Eltervezik, hogy milyen nevet adnak majd neki. A gyermek érkezése a családban áldás. Isten áldása, és nem teher. Egy kisgyermek rengeteg örömöt ad a szüleinek, és ha megnő, ő lesz az idős szülők támasza. De már gyermekkorában is sokat tud segíteni. A gyermek mindenképpen áldás. A kismama áldott állapotban van, vagy állapotos.
Én azt szeretném, ha a családok elfogadnák mindazokat a gyermekeket, akikkel meg akarom ajándékozni őket. Ha nem szabnának határt kishitűségükkel az Én teremtő művemnek. Ha nyitott szívvel, hittel, bizalommal Rám hagyatkoznának, és engednék, hogy Én irányítsam a sorsukat. Ha így élnének, megtapasztalnák jóságomat, gondviselő szeretetemet, amellyel mintegy átölelem őket. Ha teljes önátadásban és szüntelen imában élnének, akkor Én élnék és működnék általuk. Ha nem így élnek, akkor megkötik a kezemet, és nem hagynak érvényesülni. Beterveznek maximum két gyermeket, akiket elkényeztetnek, nem nevelnek munkára, és csodálkoznak, ha nem számíthatnak rájuk. Kicsinyeim! Az a ti bajotok, hogy mindent magatok akartok megoldani. Pedig Én világosan megmondtam, hogy Nélkülem semmit sem tehettek, mert Én vagyok a szőlőtő, és ti a szőlővessző. Csak úgy hozhattok termést, ha Bennem maradtok. Nélkülem kiszáradt, gyümölcstelen gallyak lesztek, amelyeket tűzre vetnek. Fogjátok már fel, hogy hit nélkül nem lehet élni! Hit nélkül halott a lélek, és a sátán martaléka lesz. Ezért küldöm el rátok a nagy figyelmeztetést, amely által meglátjátok a lelketek állapotát, és még jó útra térhettek. Olyan lesz ez, mint amikor egy ember a halál kapuját átlépi. Lepereg előtte az egész élete, és tudja, hogy hová vezet tovább az útja. A figyelmeztetés és a halál között az a nagy különbség, hogy a figyelmeztetés után még van visszaút. A lélek nem hagyja el a testet, ezért lehet változni. Nagy kegyelem lesz ez, amelyet azért adok, hogy ne vesszetek el, hanem megtérve üdvözüljetek. Értsétek meg, mindent a ti üdvösségetekre adok. Én vagyok a ti Megváltó Istenetek, Aki meghaltam értetek a keresztfán. Ott mindent nektek adtam, még az életemet is. Most pontot teszek ennek az erkölcstelen züllött korszaknak a végére. Azt akarom, hogy szentek legyetek! Ezt kértem az evangéliumban: Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok! De Nélkülem nem tudtok szentekké lenni. Csak Én tudlak titeket szentekké formálni, ha átadjátok az életeteket Nekem. Ha nem, úgy Én tiszteletben tartom szabad akaratotokat, és hagylak titeket a vesztetekbe rohanni. Ezért van pokol és tisztítótűz. Én ezeket nem teremtettem. Ez a ti szabad akaratotok következménye. Jó lenne, ha felfognátok ezeket a szavakat, amelyek kincsek a számotokra. De sajnos a fontos dolgokra, az Én tanításomra nincs idő. A magán kinyilatkoztatást nem vizsgáljátok meg. Elég a Szentírás – mondjátok, aztán azt sem ismeritek, mert nem olvassátok. Akkor ne csodálkozzatok, ha a sátán félrevezet benneteket, csapdákat állít elétek, és ti gyanútlanul bele zuhantok, és viselitek a szörnyű szenvedésekkel teli következményeket. Elrontott életetekben bűnt bűnre halmoztok, és még ilyenkor is az ördögre hallgattok, aki azt súgja: Hol van ilyenkor az Isten? Miért tűri a szenvedéseket? Én, az Isten, ott szenvedek a bűnös lelkében. Hívogatom és várom, hogy megtérjen. Ha megtér Hozzám, elhalmozom kegyelmekkel, és boldog lesz az élete. Ha nem, akkor csak magára vethet, mert a rosszat választotta.
Drága gyermekeim! Én valóban szerető és irgalmas Isten vagyok. De szeretetem és irgalmam abban nyilvánul meg, hogy adok nektek időt a megtérésre. Ha nem éltek a lehetőséggel, nektek kell viselni a következményeket. A tékozló fiú történetében is a fiú szállt magába, és tért haza Atyjához. Nektek is ezt kell tenni. Én papjaim által mindnyájatokat várlak a gyóntatószékbe. Papjaim keze által minden Szentmisén szétosztom Magamat köztetek. „Ez az Én Testem. Ez az Én Vérem.” De ha ti távol maradtok, és Elém helyezitek a világ élvezeteit és bűnös életeteket, erre nem ígértem nektek örök üdvösséget. Ha nem tértek meg, életetek végén igazságosságommal szembesültök. Minden embernek számot kell adni tetteiről. A mulasztásairól is. Ez a Szentírás, amely kivétel nélkül mindenkire vonatkozik. Akkor is, ha ismeri, akkor is, ha elmulasztotta megismerni. Ez az Én irgalmam, hogy figyelmeztetlek benneteket, és várom, hogy térjetek meg. De ha ti nem akarjátok, Én nem erőltetem rátok.
Éljetek szüntelen készenlétben, mert akkor jövök el értetek, amikor nem is gondoljátok. Ez lesz az Én meglepetésem. Akkor átölellek benneteket, és Magammal viszlek oda, ahol minden vágyatokat betöltöm. Atyám házában sok lakóhely van. Ezt mondtam. Mindnyájatok számára készítettem egy gyönyörű, csodálatos helyet. Olyat, amilyet a legmerészebb álmaitokban sem tudnátok elképzelni. Olyan ez, mint a kis magzat számára is elképzelhetetlen az a napfényes szép színes világ, amelybe bele fog születni. Ti sem tudjátok elképzelni milyen a menny. Találóan írta Szent Pál, amikor elragadtatott a mennybe, hogy szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik Őt szeretik. Ti is megszülettek egyszer az örök boldogságra. Atyám öröktől fogva erre szánt kivétel nélkül mindnyájatokat. Ha nem lett volna bűn, akkor ti sohasem ismertétek volna a szenvedést, és nem lenne pokol, sem tisztítótűz. Atyám együtt lakott volna az emberrel a Paradicsom kertben. Nem lenne halál, csak öröm, szeretet és béke. Ezt szánta nektek az Isten. Az örömöt, a szeretetet és a békét. Ezért vágyakoztok most is mindezek után, mert ezekre lettetek teremtve. Ha ezeket keresitek a földön, és ezeket sugározzátok másokra, elnyeritek az örök hazában. Váltsátok tettekre Atyám törvényeit, és akkor bejöhettek országába, ahol örök boldogságban fogtok élni.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr466214986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása