HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.03. 08:35 :: lowoa

2018. július 3. Szentségimádáson az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Szívem szeretete átölel benneteket. Azt akarom, hogy mindnyájan üdvözüljetek.
Gyermekeim! Az üdvösséget nektek is akarni kell. Ha ti nem akarjátok, nem üdvözíthetlek benneteket. Azért, mert szabad akaratot kaptatok, amit Én tiszteletben tartok. Sajnos emiatt sokan mennek a pokolba, és még többen a tisztítótűzbe.
Gyermekeim! Ezt mondtam: keressétek az Isten országát, és annak igazságát. A többi mind megadatik nektek hozzá. Atyám tudja, mire van szükségetek. Ezért azt mondom nektek: ne az ideig valókkal foglalkozzatok, mert ezek mind elmúlnak. Azt keressétek, ami odafönt van, mert ezek örök értékek. Tartsátok meg parancsaimat, és elnyeritek az örök boldog életet. Látjátok, hogy a természeti katasztrófákban vagy a háború sújtotta területeken egy pillanat alatt megsemmisül egész életetek munkája. Ház, berendezés, autó, amikért annyit fáradoztatok. Elégedjetek meg a szerényebb élettel! Hagyjatok időt az imára! Olvassátok minden nap a Szentírást! Ez Isten szerelmes levele az emberhez. Ahol kinyitjátok, Maga Isten szól hozzátok, Aki a lelketekbe lát. Figyelmeztet vagy megdicsér benneteket. Aszerint, amit érdemeltek. Járuljatok a szentségekhez! Adjátok át az életeteket és minden gondotokat Nekem! Én szüntelenül őrködöm fölöttetek, és mindent megadok, ami az üdvösségetekre válik. Ha keresztet kaptok, ne zúgolódjatok! Kereszt nélkül nincs üdvösség. Én a kereszt által váltottalak meg benneteket. Én is kereszthalálom után támadtam fel és mentem fel Atyámhoz. Ezt mondtam: Én vagyok az út. Ez azt jelenti, hogy csak az üdvözülhet, aki követ Engem a keresztúton a keresztre. Mert ez az egyetlen út, ami az üdvösségre vezet. Öleljétek át Tőlem kapott kereszteteket! Tagadjátok meg magatokat! Engem állítsatok életetek középpontjába! Úgy szeressetek viszont, ahogy Én szerettelek benneteket! Ti is adjátok oda az életeteket Értem! A hit terjesztéséhez és a lelkek megmentéséhez áldozatos lelkekre van szükségem. Ha magatok körül forogtok, nem halljátok meg szavam. Csak, ha kiüresítitek magatokat és keresitek akaratomat, csak akkor, a lelketek csöndjében halljátok meg sugallatomat. Csak akkor fogjátok fel tanításomat, amely mindig törvényeimre irányítja gondolatotokat. Ezt mindig szeretet és béke, derű és remény kíséri, mert Én az öröm Istene vagyok. Azért jöttem, hogy az én békémmel és örömömmel töltsem meg szíveteket. A csüggedtség, a harag és a bosszúállás az ördögtől van. Ő a diabolosz, aki megosztja az embereket. Falakat emel közéjük és háborúkat szít. Imával, böjttel és önmegtagadásokkal le tudjátok győzni. Ha lángolóan szeretitek Istent, elfut tőletek, mert égeti szeretetetek tüze.
Kicsinyeim! Arra vágyom, hogy megmeneküljetek a sátán csapdáiból és mindnyájan üdvözüljetek! Tárjátok ki szíveteket! Engedjetek be, hogy rendet tegyek az életetekben. Gyomláljak és ültessek. Boldogokká tegyelek benneteket itt és most és mindörökre. Erre áldalak meg titeket féltő szeretetemmel, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1814148621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása