HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.04. 08:36 :: lowoa

2010. július 4. Szentségimádáson Jézus: „Édes kislányom! Nagyon szomorú napok következnek mindazokra, akik kirekesztettek Engem az életükből. Meglátják egész szerencsétlen életüket, hogy hogyan vezette őket félre a sátán. Meglátják a poklot, ahová az ördög akarja taszítani őket. Sokan, nagyon sokan fognak ezért Nekem hálát adni térden állva, amiért megmutattam nekik mindezt, és meg fognak térni. A figyelmeztetés az Én nagy kegyelmem mindazok számára, akik e nélkül örökre elkárhoznának. Nektek is kicsinyeim, akik minden erőtökkel igyekeztek életszentségben élni, jó lesz meglátni lelketek tiszta állapotát, amelynek a legjobban fogtok örülni. Örömkönnyek között fogtok hálát adni Nekem minden kegyelmemért, hogy megóvtalak titeket minden kísértésben, és megerősítettelek benneteket, hogy mindig ellene tudjatok mondani a bűnnek. A jelszavatok továbbra is ez legyen: Inkább meghalni, mint vétkezni. Imádkozzatok mindazokért, akiket elétek hozok! Nagyobb szükségük van a ti imáitokra, mint a levegőre. Mert levegő nélkül csak a testük halna meg, de a ti imáitok nélkül mindörökre elkárhoznának. A legjobban teszitek, ha minden imátokat, áldozatotokat és Szentmisét, amelyeken részt vesztek, felajánljátok az Én Szentséges Szívem, és Édesanyám Szeplőtelen Szíve szándékaira. Így Én adom a kegyelmeket mindazoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van rá. Majd csak országomban fogjátok meglátni, milyen nagy hatalom az ima. Mert mindaz, amit hittel kértek, meghallgatásra talál. Mindazt, ami az üdvösségetekre válik, megkapjátok. Az ima belépő a mennybe, és megnyitjátok vele országom kapuját mindazok előtt, akikért imádkoztok. Olyan emberek előtt is, akik a ti imáitok híján soha nem jöhetnének be a mennybe. Kicsinyeim! Szüntelenül imádkozzatok! A jól elvégzett munka is ima. Közben egy-egy röpimával gondoljatok Rám, és Én megerősítelek titeket. A jócselekedet is ima. De a legnagyobb ima a Szentmise. Jól osszátok be az időt, hogy minden nap részt tudjatok venni a szentmisén. Ezzel rengeteg lelket tudtok megmenteni.
 
Haragom nagy napja közel van. Megfenyítem ezt a bűnös nemzedéket. Már annyi jelet küldtem. Prófétáim által figyelmeztetem őket, de csak nagyon kevesen veszik komolyan szavaimat. Édesanyám Medjugorjéban 1981 óta naponta megjelenik. Fel nem tudjátok fogni, mekkora nagy kegyelem ez. Az angyal 1917-ben Fatimában ezt mondta: „Bűnbánat, bűnbánat, bűnbánat!” Azóta is várom, hogy a világ bűnbánatot tartson, mint egykor Ninive lakói, akik ezáltal elkerülték a büntetést. Haragom most is megenyhülne, és karom nem sújtana le, ha az emberek magukba szállnának, és bűnbánatot tartva megjavulnának. Szent Fausztína nővérnek azt mondtam, hogy ennek a bűnös emberiségnek az utolsó mentőöve az Én irgalmasságom. Ha nem kapaszkodnak bele, akkor igazságosságommal szembesülnek. Az emberiség iránt érzett hatalmas szeretetem és irgalmam utolsó nagy jele a nagy figyelmeztetés lesz, amely által meg akarom menteni a vesztükbe rohanó embereket. De ha erre sem hallgatnak, végleg elvesznek. Papjaimnak hirdetni kellene a szüntelen készenlétet, a bűnbánatot, a megtérést, a poklot, a kárhozatot. Világosan megmondtam: széles az út, amely a kárhozatra visz. Sokan mennek rajta. Ez azt jelenti, hogy sokan elkárhoznak. Keskeny az út, amely az örök életre visz, és csak kevesen találják meg. Ez azt jelenti, hogy kevés ember megy a földről egyenesen a mennybe. Ezért sokat kell szenvedni, hogy megtisztuljanak bűneiktől. Irgalmam sok embert ment meg a kárhozattól, ha legalább életük utolsó pillanatában bűnbánatot tartanak. Ők a tisztítótűzbe mennek. Ó, ha tudnátok, milyen hálásak ezek a lelkek! Egyfolytában dicsőítik és magasztalják nagy irgalmamat, amiért nem kárhoztak el. Jóllehet, rengeteget szenvednek. Mindegyik azzal a testrészével, amellyel a földön vétkezett. A paráznák állandó kielégítetlen nemi vágytól égnek, mert testi életükben nem fékezték meg testüket, nem éltek tisztán, hanem a bűnt választották. Ez leírhatatlan szenvedés, amelyet a földön nem bírna elviselni a test. De a legnagyobb szenvedésük az, hogy meg vannak fosztva Szent Színem látásától. Minden szenvedést elviselnének azért, hogy mielőbb eljussanak Szent Színem látására. De nagyon elégedettek sorsukkal, mert tudják, hogy igazságosan szenvednek, és örülnek, hogy szenvedésük egyszer véget ér. Imáitok, és különösen a teljes búcsúk felajánlása megrövidítheti szenvedésüket. De egy teljes búcsú felajánlása nem szabadíthatja ki azt a szenvedő lelket, aki még a tisztítótűz alján, vagy a közepén van. Csak azt, aki már felért a tetejére, vagy oda került a földről. Ezért több teljes búcsút is fel kell ajánlani egy szenvedő lélekért, mert csak egy-egy fokot emelkedhet általa. Élő emberért nem ajánlható fel teljes búcsú, csak megholtért. Azért, mert az élő saját erejéből elnyerheti a búcsút, ha megfelel a követelményeknek. Ezek: szentgyónás, a Szentmisén való részvétel, Szentáldozás, és ima a pápa szándékára. Imádkozni lehet, és kell az élőkért, hogy megtérjenek. Imádkozzatok szüntelen a bűnösök megtéréséért, hogy elnyerjék bűneik bocsánatát. Ez a lelki irgalmasság legnagyobb jócselekedete. Boldogok az irgalmasok, mert nekik is irgalmaznak.”

2010. július 4. Szentségimádáson Jézus: “Ezt üzenem X-nek: Miért űzöl Belőlem gúnyt? Nem veszed észre, hogy az életszentség karikatúrája vagy? Szerinted mire hívtalak meg? A képmutatásra, arra, hogy a farizeusokat utánozd, vagy arra, hogy Engem kövess végig egész életeden át a keresztúton? Kit akarsz szolgálni? A vak, álnok, képmutató farizeusokat, vagy Engem, a Megváltót, Aki azt mondtam: Legyetek szentek, tökéletesek, mint mennyei Atyátok. Mit gondolsz, hogy kell hirdetni az evangéliumot? Nem úgy, hogy megtanulod és elmondod. Nem. Elsősorban az életpéldáddal, az életszentségeddel. Ez pedig nem más, mint az önzetlen tiszta szeretet és áldozat. Hát nem ezt kéritek minden Szentmisében? “Tégy minket Neked szentelt örök áldozattá.” Ez azt jelenti, hogy nektek, papoknak kell helyettesíteni Engem az emberek között. Az Egyházban éppúgy, mint a világban. Ugye azt mondtam: “Arról ismernek meg benneteket, hogy Hozzám tartoztok, hogy szeretettel vagytok egymás iránt.” A pogányok az első keresztények láttán ezt mondogatták: “Nézzétek! Mennyire szeretik egymást!” Az ő szeretetük odavonzotta hozzájuk a pogányokat, akik miattuk lettek keresztényekké. Vizsgáld meg magad! Mennyi benned a szeretet, mert annyiban tartozol Hozzám. Elmélkedj kínszenvedésemen és kereszthalálomon! Azonosulj Velem az alázatban és az önmegtagadásban! Kövess Engem az engedelmességben! Lásd meg a szegényt, a beteget, és karold fel! Igehirdetésed elsősorban az elesettek és a rászorulók iránti szeretetteljes segítségben nyilvánuljon meg! Akkor hiteles leszel a hívek körében, és tódulni fognak hozzád az emberek. De neked mindig csak Engem szabad adni nekik. Úgy, mint II. János Pál pápa. Ez volt az ő titka, és minden szentéletű papomé. Végy róluk példát, és kerüld mindazok társaságát, akik nem így élnek! Fogadd meg figyelmeztetésemet! Ha nem teszed, úgy Én foglak szentté formálni, de az szenvedésekkel jár együtt. Vigyázz, mert ez vonatkozik rád: “Aki ismeri Ura akaratát, de nem teszi, az sok verést kap.” Nagy a felelősséged. Egy pap kövér bárány a sátán szemében. Különösen sokat támadja, mert tudja, hogy az egész nyáj vele együtt bukik. Minél többször mondasz ellene a kísértéseknek, annál erősebb leszel. Végül, mint edzett harcos, legyőzöd a gonoszt, és szent leszel. Ne felejtsd: a legnagyobb feladatra, a szolgálati papságra hívtalak el. De ezt csak az teljesítheti jól, aki megéli az evangéliumi életszentséget. Sokat kaptál, sokról adsz számot. Életed minden pillanatában le akarlak foglalni Magamnak. Ez azt jelenti, hogy neked mindig Engem kell sugározni. Az életpéldáddal, a szavaiddal és a tetteiddel. Élj szentül! Akkor méltó leszel kiválasztottságodra. Erre áldalak meg az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében”

 

(Szentírási megerősítés: Jakab 5,10: “a próféták az Úr nevében szóltak.”)

 

2010. július 4. Szentségimádáson Jézus: “Ezt üzenem Y-nak: Kiválasztottalak Magamnak. Szeretetemmel elhalmoztatlak, és te váratsz Engem. Miért? Azt hiszed, hogy a világban, a természetben is oly módon vagyok jelen, mint a legméltóságosabb Oltáriszentségben? Nem. Gyermekem te kísértés áldozata vagy. Én vonzalak. Elepedek a lelkedért, amelyet oly szépnek teremtettem. Kiválasztottalak Magamnak, hogy a menyasszonyom légy. Le akarlak foglalni Magamnak, hogy Én legyek a szíved egyedüli Királya. Be akarlak tölteni kegyelmemmel, szentségemmel, örök boldogságommal. Szomjazom a lelkedre! És te váratsz Engem? Tanuld meg, hogy a kegyelem időhöz van kötve. Mint ahogy az elmúlt perc nem tér soha többet vissza, úgy a kegyelem sem, amit elmulasztottál. Aki az eke szarvára tette a kezét, és hátra tekint, nem méltó az Isten országára. Én meghívtalak a legnagyobb kegyelemre. Jegyesemnek választottalak. Nagy fájdalmat okoztál Szívemnek. Én nem erőltetlek, de egyet elárulok neked: Azt a boldogságot és békét soha sehol nem fogod a világban megtapasztalni, amit számodra a zárdában készítettem. Ha igent mondasz, kimondhatatlanul boldog leszel a mennyben, és Énbennem a földön is. Ha nem, akkor egy végtelenül szerencsétlen és boldogtalan ember leszel a világban, és rengeteget fogsz szenvedni. Most még választhatsz. A döntés a kezedben van. Megáldalak téged az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

(Szentírási megerősítés: Márk 16, 15. 19. “…hirdessétek az evangéliumot…az Úr Jézus szólt hozzájuk…”)

 

2010. július 4. Szentségimádáson Jézus: “Ezt üzenem Z-nek: Kislányom! Én nagyon szeretlek téged. Elhalmoztalak ajándékaimmal: erővel, egészséggel, értelemmel, fiatalsággal. Gondoltál-e már arra, hogy viszonozd szeretetemet? Az Én parancsom ez: Szeresd Uradat, Istenedet teljes szíveddel, teljes lelkeddel, teljes elméddel és minden erőddel, a felebarátot pedig úgy, mint magadat. Úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek titeket, hogy még az életemet is odaadtam értetek. Gondolkozz el azon, hogy mennyi benned a szeretet. Az önzés nem táplálja a szeretetet. Minden szentgyónás előtt gondold át: vétettél-e a szeretet ellen? Minden szeretetlen szó, ellenségeskedés, engedetlenség a szülőknek, vagy a segítőkészség hiánya vétek a szeretet ellen. Az Isten iránti szeretet elleni bűn az, ha Elém helyezel valakit vagy valamit. Csak akkor leszel igazán boldog, ha megtartod a főparancsot, vagyis mindenkivel szeretetben élsz. Olvasd el Szent Pál Szeretet himnuszát (1Kor. 13), és váltsd tettekre! Imádkozz azért, hogy sikerüljön, mert Nélkülem semmi jót nem tehetsz. Megáldalak igyekezetedre az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

(Szentírási megerősítés: Jakab 1, 12: Boldog az az ember, aki a kísértésben helytáll, mert miután kiállja a próbát, megkapja az élet koszorúját, amelyet az Úr azoknak ígért, akik Őt szeretik.”)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr296214976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása