HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.28. 06:51 :: lowoa

2010. július 28. Szentségimádáson Jézus: “Édes kislányom! Elérkezik az óra. Eljön mindannak az ideje, amit tudtul adtam nektek. Készüljetek, mert ezek az utolsó alkalmak, hogy szívből megbánjátok és meggyónjátok gonosz tetteiteket, és végre felüdítsétek Rám kiéhezett lelketeket a szentáldozással. Már régóta figyelmeztetlek benneteket. Most lelketek megmentéséért közbe kell avatkoznom. Megítélem és megfenyítem ezt a világot. Úgy, mint szerető apa a gyermekét, hogy megóvja a rossztól. Így akarlak benneteket megoltalmazni az örök kárhozattól, és attól, hogy végleg megsemmisítsétek magatokkal együtt ezt az egész világot. Gyermekeim! Értsétek meg, Nélkülem semmit sem tehettek. Mindennek Én vagyok az Ura. Atyám Bennem teremtett mindent. Én vagyok a Megváltó és a Bíró. Atyám mindent Nekem rendelt alá. Én vagyok az Alfa és az Omega. Mindenki Nekem tartozik számadással. Minden nektek juttatott kegyelemmel el kell számolnotok, hogy hogyan kamatoztattátok. Minden cselekedetetek, sőt még a gondolataitok és a szavaitok is nyitott könyv Előttem. Ezeket nem azért mondom, hogy megrettentselek benneteket, hanem azért, hogy közöljem veletek az igazságot, és azért, hogy térjetek meg, amíg még nem késő. Meneküljetek az Én irgalmas Szívembe, mint utolsó mentsváratokba, és tegyétek a jót! Tartsátok meg törvényeimet, és úgy szeressétek egymást, ahogy Én szerettelek titeket, hogy még az életemet is odaadtam értetek, még az ellenségeimért is. Kövessétek az Én példámat! Fogjátok meg értetek átszegzett kezemet, és hagyjátok, hogy Én vezesselek, titeket a szűk ösvényen, amely az örök életre visz. A mennyország Bennem van elrejtve, amelyet megláttok akkor, amikor lelketek kirepül testetekből. Megláttok Engem színről színre úgy, amilyen vagyok. Szelíd, jóságos, szerető, kedves Isten-Ember, Aki a Véremen váltottalak meg benneteket. Én vezetlek be titeket Atyám házába, oda, amit Atyám öröktől fogva nektek készített. De ezt a fölséges hajlékot ki kell érdemelni. Sok önmegtagadást kell gyakorolni, sok áldozatot kell hozni Értem és a felebarátért. Ha ezt megtettétek, elnyeritek az örök életet, és már átmentetek az ítéleten. Elkerülitek haragomat, amely fellobban mindazok ellen, akik kigúnyolják szentségeimet, semmibe veszik szavaimat, és hátat fordítanak Nekem. Én is hátat fordítok majd nekik, amikor irgalmamért kiáltanak. Most térjetek meg, amíg még nem késő! Addig, amíg még hívlak benneteket. Kapaszkodjatok felétek kinyújtott kezembe! De ha nem teszitek, megfenyítelek benneteket, mint apa a fiait. Szeretlek benneteket, a véremet ontottam értetek. Szabad akaratot kaptatok, nélkületek nem üdvözíthetlek benneteket. Tegyetek eleget felhívásomnak, amíg még időt kaptok rá! Ezek az utolsó figyelmeztetéseim. Közel van a nagy figyelmeztetés, amikor mindenki meg lesz rostálva. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr676214899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása